About

Hi! Welcome! smilies/icon_heart.gif

Thanks to all my Donators and Anons! emotion_smilies/icon_hug.pngemotion_smilies/icon_heart.gif

Friends

Viewing 12 of 39 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:49 pm

MyRoboticClaw

That doesn't apply to everything. rolleyes
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:47 pm

MyRoboticClaw

So are you saying it's gonna go up or down?
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:42 pm

MyRoboticClaw

Yeah, it matters. Cause I don't wanna buy something that you can buy for yourself.
Such the attitude. Dear lord.
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:38 pm

MyRoboticClaw

Wtf?! mad
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:33 pm

MyRoboticClaw

So.. How much gold do you have? :c
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 9:31 pm

MyRoboticClaw

how much? I'm trying to buy an afk hat lol
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 6:09 pm

MyRoboticClaw

D:
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 4:52 pm

MyRoboticClaw

scream
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 4:48 pm

MyRoboticClaw

LOL NOT EVEN.
MyRoboticClaw

Report | 04/13/2014 4:46 pm

MyRoboticClaw

talk2hand