About

KINDA UNDER CONSTRUCTION, LIKE AN ITSY BITSY BIT

http://dreamself.me/d/fyVJ
Name: Riri Foxami
Nicknames:Cat, Kat, Kitty, Miss Kitty, Joka, Neko, Rii, Kumiko (Fujiwara)
Birthday:23/02 Pisces
Eyes:Blue
occupation:Exorcist of the Black order/artist/regular roleplayer

Okay okay, where to start. (Damnit, I should update soon again.) *ahum*.
The name's Cat. You may or may not have heard of me but that doesn't matter, my profile, my rules. I'm very busy now but college but up till now, I managed to come here on daily base. So you normally don't have to wait if you comment or PM. I don't get along with lousy criticizers so don't even try to piss me off. As for pokes, I don't like them (though I kinda miss my daily rl pokes...).



Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Signature


 

Comments

View All Comments

Raycross44 Report | 09/19/2014 3:12 pm
Raycross44
ok
Raycross44 Report | 09/19/2014 2:55 pm
Raycross44
can't, one room place, he was thinking we should get a apartment with another friend, or rent a place, makes sense and i'm guessing no rp?
Raycross44 Report | 09/19/2014 2:02 pm
Raycross44
yeah, i think i found a place, but what about my friend sky
Raycross44 Report | 09/19/2014 1:38 pm
Raycross44
yup, but you gotta deal with the cards you're dealt with, wanna rp?
Raycross44 Report | 09/19/2014 1:11 pm
Raycross44
familes make more money than single guys,
Raycross44 Report | 09/19/2014 1:06 pm
Raycross44
the landlords want to rent to families now
Raycross44 Report | 09/19/2014 11:58 am
Raycross44
no, i have to find a new home by the end of october
Raycross44 Report | 09/19/2014 11:17 am
Raycross44
...well this ******** sucks
Raycross44 Report | 09/18/2014 1:27 pm
Raycross44
you're meh
Raycross44 Report | 09/18/2014 12:38 pm
Raycross44
OI! it is normal for me to care

Recent Visitors

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
JokaNeko