Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 210 comments

gawki's avatar

Report | 01/25/2011 1:34 am

gawki

User Image
------♪boing----♫oing--♪boooinng----♪boing♫oing♪boooing----♪boing--♫boinngg----♪oing------

Tsk tsk for leaving sir.

-------♪boooing----♫oingg-♪boing--♪boingg--♫boooing--♪boing--♪oooing-♫oing----♪oing-------

xljcandy90x's avatar

Report | 12/08/2010 11:25 am

xljcandy90x

hi hi we miss you. log on crying
roguecrx's avatar

Report | 08/12/2009 6:56 pm

roguecrx

We havent talked in so long...how are you doing? :3
Femme de la Mer's avatar

Report | 07/08/2009 6:15 pm

Femme de la Mer

...The gunpowder treason and plot.
gawki's avatar

Report | 01/17/2009 9:06 pm

gawki

forreal.

O:

what's going on?
gawki's avatar

Report | 01/17/2009 8:39 pm

gawki

Hallo.

c:
gawki's avatar

Report | 01/16/2009 5:01 pm

gawki

-pokes forehead-
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 7:29 pm

Unicorn on Acid

Im somewhat going through a emo moment

so Im going to let ya go for tonight...

Im sorreh =[





Gewdnight<3
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 7:09 pm

Unicorn on Acid

the boat might tip haha
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 6:52 pm

Unicorn on Acid

what if there was tidal waves? lol
gawki's avatar

Report | 12/17/2008 6:50 pm

gawki

Kayy

c:
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 6:41 pm

Unicorn on Acid

lmao

I need to look it up ^^
gawki's avatar

Report | 12/17/2008 6:24 pm

gawki

OHMIGAWDS

No wai D8!?

Cx
gawki's avatar

Report | 12/17/2008 6:19 pm

gawki

I dunno. o.o

xD

I just wanna get to the top 10.

I heard 50k or something.

Lame but still.. fun. xD
gawki's avatar

Report | 12/17/2008 6:11 pm

gawki

ohyay!

I went up a rank.

Sportin spiffy rank 28. <3
gawki's avatar

Report | 12/17/2008 5:52 pm

gawki

HEYYOU.

With the uber cool mask and shiz.

Vote for my avi arena and maybe other stuff if you want?

I wanna hit top 10 arena and I'm getting nifty close (within top 30s)

http://www.gaiaonline.com/arena/gaia/original avatar/vote/?entry_id=100768839#title

x]
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 10:54 am

Unicorn on Acid

lmao

I couldn't hurt ya

meh peenus ish like 2 inches haha jk
Unicorn on Acid's avatar

Report | 12/17/2008 6:54 am

Unicorn on Acid

Simon says to bend over and touch your toes
Cookie Nommer's avatar

Report | 12/16/2008 8:59 pm

Cookie Nommer

lawl! I played it along with a CD. FUN TIMES.

I think I got about 4 chords down so far...i feel so pro. 8D (not)
Cookie Nommer's avatar

Report | 12/16/2008 6:53 pm

Cookie Nommer

Hmm..I've only learned the basic songs that came with the book I got...you know, Ode to Joy, Aura Lee, Amazing Grace...>.<

I've been working so hard on getting the chords for let it be, though. Dx Takes a long time to get used to switching!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games