About

i think i quit?

Friends

Viewing 1 of 1 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Dorpheus

Report | 04/16/2014 2:53 pm

Dorpheus

WHAT take me with you sad sad sad
sad that you're gonna see lana yep
how's life?? do you have herpes yet????
Reporn

Report | 04/13/2014 4:24 pm

Reporn

Andru
Dorpheus

Report | 04/08/2014 7:27 pm

Dorpheus

i miss you come back andru!! sad
wtvrs

Report | 03/20/2014 2:26 pm

wtvrs

i'll listen to those later!!
je suis d'accord (idk if thats correct but w/e)
tu quieres aprender ruso??
i have to go so text me if u want or don't if you dont want idk
cya~
wtvrs

Report | 03/20/2014 2:19 pm

wtvrs

i like superlove
je ne sais pas, j'aime le langage
wtvrs

Report | 03/20/2014 2:11 pm

wtvrs

tbh i only heard about her b/c of fancy so i havent heard much from her
ps im learning french!!1!1!
wtvrs

Report | 03/20/2014 2:08 pm

wtvrs

duh b***h it's been my jam for the past like what 2 weeks?
wtvrs

Report | 02/28/2014 5:44 pm

wtvrs

well none of my friends have mentioned it
+ i dont feel like bringing it up it'd be too much of a hassle
wtvrs

Report | 02/28/2014 5:28 pm

wtvrs

aw sad
i want 2 say life isn't about going out all the time
but thats b/c i nver go out HAHA
actually i was suppose 2 go tot he movies today
but idk if that's going 2 happen sigh
wtvrs

Report | 02/28/2014 5:20 pm

wtvrs

yum
ok thats good b/c i was watchin a movie
but i'm almost done w/ it
hi joyce hru smile

Signature



smilies/icon_heart.gif joyce was here smilies/icon_heart.gif