About

My real name is Magda I'm 18 years old
Tyle wystarczy dla tych co nie znają mojego języka XD
Ostatnio mało tu produkowałam więc jakoś zmieniać tego mi się nie che ale jak jest okazja to trzeba korzystać smilies/icon_razz.gif coo tam potem dopisze....
No to dopisuje... i to tyle z dopisywania bo pomysłów nie mam... no może poza tym że już mi prawie 20 stuknęło ..ehh stara dupa jestem smilies/icon_razz.gif

Friends

Viewing 12 of 23 friends

Journal

Death Note glupota nie boli

jak czytasz to płać grzywne ... dozwolone od lat 18


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Shinsengumi_Neko

Report | 07/22/2014 12:29 pm

Shinsengumi_Neko

Ja nie pogardzam ja nie mam kiedy o__O i dlatego doopa mnie boli. Nyu serial ma dwa sezony na razie po 10 odcinków i jest fajorsko poryty. Moi sąsiedzi z naprzeciwka kładą nowy dach więc mam niezłe "kukanie" od świtu XD. Warzywka zaczęły dojrzewać więc dodatkowo mam zabawę z wpychaniem tego wszystkiego w słoiki i słoiczki. Żreć potem fajnie ale robić tego to nie lubię sad . Moja babcia dostała na imieniny ode mnie tzw. bukiet herbaciany - wiesz takie cuś w empikach sprzedają na środku zaparzacz a dokoła różne herbaty i inne takie. Babcia chciała to rozbroić i poprosiła o pomoc mnie i Zuzu. Wzięłam nożyczki a Zuza patrzy na zaparzacz i rzecze: "Tylko głośnika nie potnij"!
Shinsengumi_Neko

Report | 07/21/2014 1:30 pm

Shinsengumi_Neko

U mnie tradycyjnie wakacyjny remont o___O.Za to kochamy stare domy, że się sypią ... Burdel taki, że sama siebie nie mogę odnaleźć i czuję się jak bohater kina egzystencjalnego ..... Skończyłam czytać All you need is kill zarówno książkę jak i komiks i obydwa mi się zarąbiście spodobały, nie widziałam tylko filmu ale cos z zajawek widać, że dużo pozmieniali. JPF wyda we wrześniu mangę All you need is kill XD mam niewąska radochę z tego bo po przeczytaniu mangi pomyślałam, że fajnie byłoby mieć ja na własność . Marzenia się spełniają +____+. Mieszkam więc chwilowo w ogródku, zabawiam trolle, sprzątam zwłoki wszelakich stworzeń zamordowanych przez koty, doczytuję książki i nadrabiam seriale - wciągnęłam się w Orphan Black jak będziesz miała czas to obczaj, chyba, że juz znasz to. Mieszkam 8 km od morza i byłam na plaży RAZ a woda była tak zimna, że mało nie zamarzłam, nyu. Zamówiłam sobie artbook z Lovelessa bo był tani heart i teraz poluje na kuriera. Niestety na Yatta nie spieszą się z wysyłka ostatnimi czasy ... mam wreszcie petit nendo L'a z DN - radość życia. Zuza ogląda kreskówkę i jedna z postaci mówi do drugiej: "Jesteś bez serca", na to Zuzu:" Przeciez jakby nie miał serca to by UMRZYŁ".
Shinsengumi_Neko

Report | 06/29/2014 12:31 pm

Shinsengumi_Neko

Ja też jakoś przetrwałam i to nawet z ocenami takimi, że w szkole byłoby trudno XD. Cieszę się, że przez 3 miesiące tej menażerii ze studiów nie będę musiała oglądać. Plany mam takie, że będę spała i czytała wszystko co odłożyłam na później wink a mam zaległości w cholerę i ciut o___O. Na razie musze jeszcze obskoczyć trochę imienin bo w wakacje jest u mnie sezon na tego typu święta. Jestem nadal niewyspana o___O. Chyba będę potrzebowała z tydzień do nadrobienia normalnego spania. P2 jakoś juz odświrował i nie ma takich odpałów jak Zuzu w końcu idzie po wakacjach do pierwszej kalsy a jego siostra będzie kiblować w przedszkolu mrgreen . Teraz będzie miała przedszkole z drzemkami więc się w końcu wyśpi.
Shinsengumi_Neko

Report | 06/26/2014 12:49 pm

Shinsengumi_Neko

Nie ma to jak przeprowadzki i remonty o___O. Dlatego nie lubię lata +___+. U mnie jeszcze jutro koniec roku, pojutrze ostatnie (mam nadzieję smile ) egzaminy i wakacje.... w szkole to juz teraz był taki pierdzielec, że głowa mała. Zuzu miała koniec dzisiaj i była obrażona na cały świat. Od jakiegos czasu jest ciągle nabzdyczona bo trolluje do późna w przekonaniu, że wcale późno nie jest bo przecież słonko świeci smile ) a potem nie może wstać rano do przedszkola i żali się całemu światu, że rodzice "Nie dają jej śpić". Poza tym uznała, że najlepszy sposób radzenia sobie z bratem to gryzienie więc P2 przezwał ją GRYZIA SUAREZ heart .
Shinsengumi_Neko

Report | 06/09/2014 9:35 am

Shinsengumi_Neko

Wiem, że wyszedł, ale nie mam czasu go obglądnąć : sad . Wyszła tez książka z ilustracjami Abe! I to w Porando! Nyu a ja kasy nie mam sad . Nie mam ani kasy ani czasu ... Boże Jedyny moje życie to sesja i bezsens idę się pociachać nożem jednorazowym o___O. Dostałam 5 z etyki - rozwaliłam system razz . I jeszcze napisałam test kumpeli, która miała inny rząd ale tylko na 4 bo musiałam strasznie zezować, żeby oblookać jej pytania a babka-profesorka chodziła cały czas po sali jakby jej coś w tyłek wlazło +____+. Po tym egzaminie to mnie gały bolały i powiedziałam, że mi dziewczyna płaci za ewentualną operację zeza XD. U mnie burze właśnie się zaczęły ubiegłej nocy i zapowiada się, że potrwają jeszcze trochę. W szkole jest taki upał, ze juz wolę na dworze siedzieć, dobrze, ze chociaz w domu chłodno...
Jagaimo Midori Hime

Report | 06/07/2014 10:40 pm

Jagaimo Midori Hime

Burze już przeszły, zaczyna się skwar. Bosz, od hektolitrów kawy zaczęłam żyć w matriksie, nie wiem już co i jak, ale grunt że wiem jak się nazywam. Chyba... no czasem muszę się upewnić zaglądając do dowodu. Pewnie Tobą sesja też miota jak szatan pudełkiem tiktaków. Miałam ostatnio całą garść opowieści o ludziach z telefonu, ale musiałam wpakować do głowy całą masę nowego syfu na studia i się skasowało. Sou, rośnie na małą Ksenę, wojowniczą księżniczkę biggrin Jak coś to pójdzie za rodziną w bój ;P W ogóle świetny pomysł z tym organizowaniem przez rodziców przedstawień. U mnie na to nikt nie wpadł, a szkoda. Tak z innej beczki, wiedziałaś, że wyszedł wczoraj film na podstawie tej noweli "all you need is kill"? *na polskie tłumaczenie to- na skraju jutra.
Shinsengumi_Neko

Report | 06/03/2014 11:54 am

Shinsengumi_Neko

Ja chcę burzę! Najlepiej z pierunami poproszę XD. Pogoda na telefon o___O. To byłoby coś. Sou miała traumatyczny dzień dziecka. Zaczęło się od przedstawienia, które rodzice zrobili dla dzieci i sami w nim grali. Była to Królewna Śnieżka a moja siostra grała królewnę. Wszystko było fajnie i wesoło do momentu gdy mysliwy zabrał królewne do lasu w celu skrócenia jej zywota. Na myśl, że chca jej matkę zlikwidować Sou dostała ataku płaczu a straszna zła królowa tylko pogorszyła sprawę toteż Zuzu niezwłocznie opuściła przedstawienie sad . Oczywiście potem był festyn więc się pocieszyła szybko i poszła z tatusiem na dmuchany zamek poskakać. Skakało się jej szalenie dobrze i wariowała straszliwie do momentu aż rzuciła się na dmuchana barierkę, która miała chronic dziatwę przed wypadnięciem. Sou miała takie przyśpieszenie, że barierka się zgięła a Zuzu zaszlifowała nosem w trawę o___O. Teraz mają z P2 oboje odrapane nosy - on się przewrócił na rowerze XD.
Jagaimo Midori Hime

Report | 05/30/2014 1:48 pm

Jagaimo Midori Hime

Ej, jaka Sou jest kochana, myślałam, że to zło godne zastępcy P2, a tu takaa urocza dziewuszka razz
Też mam opowieść, ale trochę słabszą.
Dorabiam sobie w call center, przedłużam ludziom internety. Dzwonie do gościa
Gość: wie pani, w warszawie paskudna pogoda, nic się nie chce, zastanowię się nad tym internetem.
Ja: no, w krakowie też paskudna pogoda, burza tu szaleje, pewnie przyjdzie do pana za jakiś czas.
Gość: To internet mogę wziąć, ale burzy to ja nie chce...
Shinsengumi_Neko

Report | 05/30/2014 1:00 pm

Shinsengumi_Neko

U nas to wszystkie zachwycone dziećmi swymi a cały świat zły +____+ zanudziłyby tymi opowiastkami o swoich dzieciach, jakie to idealne są. A maść na ból doopy to by im pomogła jakby do niej wpadły niczym Obelix o___O. Nyu. A teraz odnośnie zanudzania historyjkami o dzieciach blaugh dzisiejszy występ Sou Zan. Udział biorą moja nauczycielka z podstawówki i Zuzu odziana we wspaniałe nowe legginsy w modny w tym sezonie kwiatowy wzór wink
Pani: Zuzia, jakie ty masz śliczne legginsy! Pożyczysz mi?
Zu: Wiessss chyba będą na ciebie za małe ....Musissss kupić sobie takie w sklepie i będziessss miała ( Zu gada troche jak Gollum smile )
P: Ale nie mam pieniędzy.
Zu: Pozyczę ci z mojej skarbonki.
Jagaimo Midori Hime

Report | 05/28/2014 2:24 pm

Jagaimo Midori Hime

No cóż, przeciwieństwa się przyciągają. Najczęściej to jest tak, że babki powinny inwestować w maść na ból djupy, a faceci za wszystko przepraszają i sprzątają ten bród. Dramat na kółkach, jeszcze gorzej jak taka roszczeniowa ma dzieci i wszem i wobec ogłasza, że jej dziecko jest złe, paskudne, niedobre i w ogóle kreatura z piekła rodem. Dziecię płacze, a ta dalej swoje.... Nawet ostatnio jadę sobie autobusem, wiadomo są miejsca gdzie jest strasznie dużo ulicznych serpentyn i trzeba się po prostu nastawić, że może trochę rzucać busem, jak ludzi jest więcej... no to taka wchodzi sobie z wózkiem, stawia go jakoś jak ostatni debil i zaczyna się drzeć na pana prowadzącego, że skarga, skandal, zło. Nic tylko sie załamać z takimi.