Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Cannae

Report | 12/15/2014 11:07 am

Cannae

I will be upgrading it all soon to a newer and more updated version.
Uesugi Ankit

Report | 12/06/2014 11:03 pm

Uesugi Ankit

lol yeah only cuz of another friend atm :3 Thanks, I honestly haven't changed it in over 160 days lol
Not recently no
Uesugi Ankit

Report | 12/06/2014 10:53 pm

Uesugi Ankit

Not really, but I quit this site a while back so don't bother with any presents at all if that's what you were gonna do. razz
Uesugi Ankit

Report | 12/06/2014 10:38 pm

Uesugi Ankit

O thank you heart redface
vii-Lucky

Report | 12/06/2014 9:45 pm

vii-Lucky

Even items that are not on my wishlist are greatly appreciated. 3nodding

Tho i really like red and black items. smile
vii-Lucky

Report | 12/06/2014 9:26 pm

vii-Lucky

Don't even plan to.. Princess,

They are all so pricey.. crying
vii-Lucky

Report | 12/06/2014 9:20 pm

vii-Lucky

lol

Kage Hikoshi

Report | 11/27/2014 3:22 pm

Kage Hikoshi

Furtive Shooter they go for about 6b
vii-Lucky

Report | 11/19/2014 5:54 pm

vii-Lucky

They are the set of Madoka Magica SDSuper!

http://www.gaiaonline.com/forum/charity-quests/questing-sdsuper-dolls-3-6-left/t.93894521_1/#7
Kage Hikoshi

Report | 10/29/2014 8:53 pm

Kage Hikoshi

You DO look good *ruffles your hair a little* I am not denying that one bit.

Signature