Forums

Posts per Day: 3.05

Total Posts: 6662

Latest Posts

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Comments

View All Comments

Shy-Escapist Report | 10/23/2014 6:05 pm
Thank you for the purchase~! emotion_bigheart
Have a nice day emotion_yatta
Tiny Chibis Report | 10/18/2014 6:26 am
haha thats ok -hug- yay though you finally remembered xD
Crimson Dragyn Report | 10/16/2014 10:47 pm
thanks4buying
Tiny Chibis Report | 10/16/2014 9:00 am
=D -huggles-
Pankontra Report | 08/22/2014 10:11 am
omg really?? lol Thats seriously the first time I heard of that rofl Then again im bad at tumblr so..
lololololol
Oh You, dont put yourself down like that xd They're there cuz they like what they see cool

gonk You got surgery sometime ago right? Did that affect your immune system o.O scary...
That's normal ok sad Id be scared shitless,
id prolly move in with my mom and have her watch me 24/7 lol SRSLY

LOOOL lol weirdly enough I was in the same situation some days ago
Especially when you look down, the water glides, and it looks like
yer painting paper with transparent blots blaugh
lolgross u heard that from a girl,
but its true tho REALTALK
you just have to take advantage of the moments when you are inspired blaugh
Even going to work is a big deal when you have that happening to you son
Pankontra Report | 08/22/2014 9:34 am
The point is it make our eyes bleed lol
The new generation is masochistic lol

Dude tumblr scares me crying
Its do overwhelming,
once youve filtered through the sea of garbage, every now and then there are golden posts rofl
Usually that place makes me insecure emo

Yeah that's true. How literal and more clear can anyone get right? xd
Similar situations piss me off too, dont worry xD

I only got one notification for the 2 comments ; A;
gaia is bein a weird butt

Im rushing 5 projects tonight emo
Im on here every 30 minutes to take a breather emo
hows u?
omg sorry for long post ; A;


Literary_Theologist Report | 08/22/2014 9:18 am
Thank you for the purchase
Pankontra Report | 08/22/2014 9:00 am
lol
an unpopular opinion, but whenever I see someone use so many "#"
My perception of them diminishes ; ~; /not trying to be mean
Its like an innate thing, a natural reflex judgement? lol HOMG

Then I guess the pound sign kinda reminds me of the " / " as in "insert action here"
owait pound signs are i guess using more adjectives and the "/" are for verbs blaugh

idk man im high on cookies rn T^T
Pankontra Report | 08/21/2014 8:17 pm
aw daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnggg gimme dat sugaaa redface lol
#ImSoDense
#IsItTooLate
#IDontNormallyDoThisHashTagThing

Pankontra Report | 08/21/2014 7:06 pm
Its cool my thing sold right after I decided I didnt wanna sell it xD