Do i shine in the light too? o-o

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List ( THINGS YOUR GONNA HELP ME GET :3 )

 

About

My name is Joseph ;D
First things FIRST!... for those who keep asking me if i have a girlfriend YES I DO! leave me alone!... even if i didnt i would not want to have intimate relations through this game. o-o''

and then comes...
- Find me on this thing http://www.facebook.com/josephminhn
- FOLLOW me on this thing http://ilikerawrjoseph.tumblr.com/
- HIT ME UP on asiantown X3 http://asiantown.net/dark_flame
and.. yeah i guess thats it oh and msn.. ASK

iRewywntWaffles

iRewywntWaffles's avatar

Birthday: 05/24

:\

Comments

View All Comments

jhasify Report | 10/09/2009 4:02 pm
jhasify
HAHA, your character looks so proo. rofl.
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:19 pm
Yoshimitsu Kisagari
oh well DX
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:18 pm
Yoshimitsu Kisagari
but i'm poor right Dx
jhasify Report | 10/08/2009 4:11 pm
jhasify
ROFL, woow. I don't even go on this anymore. My character looks like a hobo! HAHA.
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:11 pm
Yoshimitsu Kisagari
I begged XD
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:08 pm
Yoshimitsu Kisagari
no i cheated XD
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:06 pm
Yoshimitsu Kisagari
try and hit 500,000k that's my furthest i've gone
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:04 pm
Yoshimitsu Kisagari
XD
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/08/2009 4:00 pm
Yoshimitsu Kisagari
lol the stupid social homework is due tuesday yes LOL
Yoshimitsu Kisagari Report | 10/07/2009 7:02 pm
Yoshimitsu Kisagari
gtg XD getting sleppy

98% of teenagers have consumed alcohol, smoked, or have had sex. Put this in your signature if you like bagels.

DONATE PLOX :3

 

Recent Visitors

Equipped List

Forums

Posts per Day: 0.13

Total Posts: 247

Latest Posts

 
picture
G h e t t o s a u r u s
Yoshimitsu Kisagari
White Velvet
jhasify
x__i A m y - C h i

Im a real vampire! >w<

THANKS FOR HELPING!!!! X3

GAIA PRENDS

my mommy