Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 351 comments

Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 08/10/2015 2:48 pm

Dark_Maiden_Queen

Happy birthday
wo_nyrmo's avatar

Report | 01/14/2014 11:34 am

wo_nyrmo

XP *hugs* yea I don't really get on Gaia that often anymore just rather meh about it. and most of the people I talked are gone but good to see your still on long enough to try n help one of your friends and to forget people on your list lmao
cause really out of all the people I talked to on a more common rotation 2 of them i have on facebook, 1 of those 2 on messenger that talk to almost daily, a 3rd person on my gaian lists never wants to talk to me again so ruined that long friendship and that basically then just leaves you.
wo_nyrmo's avatar

Report | 01/14/2014 11:29 am

wo_nyrmo

Pffft I'm nothing special and worth forgetting. xp
wo_nyrmo's avatar

Report | 01/14/2014 11:26 am

wo_nyrmo

yup meeeeeeeeeeeeeeee
seen your whole "I dont even remember who most of you are LULZ </3 " status so figured i'd profile comment
wo_nyrmo's avatar

Report | 01/14/2014 11:24 am

wo_nyrmo

*gnaws*
Naturelles's avatar

Report | 01/11/2014 6:34 pm

Naturelles

Hey bliss!
Could I buy all of your devil mini wings tickets? for 2% off?
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 08/10/2013 10:20 am

Dark_Maiden_Queen

Happy bdayyy
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/20/2012 7:38 pm

Dark_Maiden_Queen

i get a bed soon smile
Last Trickster Prince's avatar

Report | 07/20/2012 11:17 am

Last Trickster Prince

I love your signature. cB
Bndy Straw_'s avatar

Report | 07/16/2012 7:21 pm

Bndy Straw_

D: NOOOOOOOO matt must stay
and idk if going blurg is a good or bad thing
Bndy Straw_'s avatar

Report | 07/16/2012 1:21 pm

Bndy Straw_

I love your signature but i was wondering why isn't arthur darvil on there or benedict cumberbatch or john barrowman
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:49 pm

Dark_Maiden_Queen

Idk how i did it
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:39 pm

Dark_Maiden_Queen

Sure lol i used to play wow with it it was idk funny your playingwith a pen?
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:29 pm

Dark_Maiden_Queen

I had a laptop with photoshop too the video card was faulty
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:27 pm

Dark_Maiden_Queen

Lol yeah i got it in 07 when invy visited
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:14 pm

Dark_Maiden_Queen

I have my tablet pen. And lol its fine i wont be going anywhere until i get money. I get a movie and dinner on the 18th its when were celebrating my day of getting closer to death
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 8:05 pm

Dark_Maiden_Queen

Im not even sure if i get to bring everything day one were using a crysler car and my moms small car to bring over the stuff
Dark_Maiden_Queen's avatar

Report | 07/13/2012 7:42 pm

Dark_Maiden_Queen

Alittle more than 5 days i get to spend it unpacking.
Hatori Miharu's avatar

Report | 03/26/2012 6:31 am

Hatori Miharu

Dats a hawt face you got dere, jus sayin'.
Ultimate Tiger Lily's avatar

Report | 01/12/2012 5:42 pm

Ultimate Tiger Lily

A lily in the hand


Greetings checking in on old friends and such write me back if your still about!!!

A tiger in the bush
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!