About

Sup,

Call me Kendra, I'm an idiot smilies/icon_sweatdrop.gif
I'm a high school senior in the process of moving to Florida
It sucks by the way. . .

I love everything that every other teenager loves, so music, art, tv, and the computer
However, I love to draw, and I will be doing so for the next two and a half weeks as I travels from the west coast to east
So if you want any avi art done, request me so I can knock it out, just give me 5k though

I love anime, I take suggestions btw

Last note, Have a fun October,and if I'm not on for the rest of the month, Happy Halloween

Friends

Viewing 12 of 43 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Liahn

Report | 10/02/2010 10:59 pm

Liahn

i like the new profile look gonk heart
satanizmihomedog

Report | 08/04/2010 12:54 am

satanizmihomedog

Thank you. n___n
Shiimi-lala

Report | 07/29/2010 2:58 pm

Shiimi-lala

OMG I sense a sexy avi!!
*realises she is a strangers*
...
*leaves cookie*

...
*RUNS*
Strange lil Cupcake

Report | 04/23/2010 11:26 pm

Strange lil Cupcake

surprised Ssssh! I can't hear teh nudity.... XD lmao!
Chocolate Flan Lover

Report | 04/23/2010 9:35 am

Chocolate Flan Lover

My avi is nude...icy nude XD
moon smoothie

Report | 03/22/2010 5:59 pm

moon smoothie

XD lol Thanks! I know right? BD
Strange lil Cupcake

Report | 03/20/2010 12:37 am

Strange lil Cupcake

Ka-Chan....
I has a major fanboy now O.o
He's on my DA watch... And its kinda creepy.
Strange lil Cupcake

Report | 03/19/2010 11:44 pm

Strange lil Cupcake

You're failing at the typing hun... surprised
Or you looking up yaoi or something???
Or... O_O Lmao. Jk~
I'm tired and I had cake > 3<

[it isn't a lie... surprised ]
Strange lil Cupcake

Report | 03/19/2010 11:38 pm

Strange lil Cupcake

OMG! Today is P.E I was freakin out of it! I ended up getting the basketball
and Seth distracted me and when I threw it...
I failed and it only when up in the air and landed a foot away from me XD
Strange lil Cupcake

Report | 03/19/2010 10:53 pm

Strange lil Cupcake

Yeah... I swear thats how my life works!

So, How's life? I didn't spot you at.... ._. You lefted early today huh?

Signature

xD go my mini-me! go!