Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 794 comments

Big Bro Narukami's avatar

Report | 12/15/2014 9:58 pm

Big Bro Narukami

Chris, you damn b*****d(can't call you kid anymore), Happy Birthday. Yeah, so Don't <--- become an alcoholic. Don't. (Saying it like I'm gonna make a difference)
Momma Midnight's avatar

Report | 12/11/2014 9:21 pm

Momma Midnight

<.< i fixed it doe lol
Momma Midnight's avatar

Report | 12/11/2014 9:09 pm

Momma Midnight

*checks avi* what about it? O_O
Grenat Deesse's avatar

Report | 12/11/2014 12:38 am

Grenat Deesse

lol im sorry this upsets you so hun> v > <3
IVIiku's avatar

Report | 12/08/2014 12:12 am

IVIiku

cat_ninja

gaia doesnt give a damn about it....
IVIiku's avatar

Report | 12/08/2014 12:11 am

IVIiku

cat_ninja
im sorry QQ~
IVIiku's avatar

Report | 12/08/2014 12:04 am

IVIiku

cat_ninja

they like me enough xD~
I got third last week~~~
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 11:42 pm

IVIiku

cat_ninja
Im just a cosplayer who has some background who goes into CB alot~
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 11:03 pm

IVIiku

cat_ninja

I learned tht long ago to never "help" these people?
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:55 pm

IVIiku

cat_ninja

that was one of the reason I was stressed on gaia but now i have a more layed back view on things....
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:49 pm

IVIiku

cat_ninja

whelp I can already figure out he has a bit of popularity~
People tend to late one or two items slide unless its a set....
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:42 pm

IVIiku

cat_ninja
isnt it for this week?
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:34 pm

IVIiku

cat_ninja
Best thing to do is be an a** as much as possible on a mule acc if you wish to comment on it~ THat way it never leads back to the source~
theres also the chance that he doesnt win.....
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:29 pm

IVIiku

cat_ninja

I just go in hoping to do good and not really look at any unless a person on my friends list asks~
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 10:13 pm

IVIiku

cat_ninja
It happens arenas is acidic in general. Its very true that it is a popularity contest tho for the most part. Save for that one random entry graced that doesnt get heavy down vote spammed....
Popularity to me is to sides of pain. The more popular you are the more of a target you become. The less the less likely you get any support.
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 9:00 pm

IVIiku

cat_ninja
honestly i dont comment anymore~
it makes you a target to others~
I never recommend arenas to anyone because it is acidic~
I felt the same way about Castle towns Link~

[Link]

it uses two of the same item that he had made....
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 8:46 pm

IVIiku

link me yo?
IVIiku's avatar

Report | 12/07/2014 8:43 pm

IVIiku

cat_ninja

I like having my username in history for some reason~
dTlGER's avatar

Report | 12/03/2014 10:40 am

dTlGER

m8 u wont a glassin

fkin cobbla
Grenat Deesse's avatar

Report | 12/02/2014 9:38 pm

Grenat Deesse

cuz im lazy<3
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games