My Fans

Type Nice on 08/01/2014
ll chaOs Renzuki ll on 07/28/2014
Lugia Senpai on 07/27/2014
KeyTheLaxGod on 07/27/2014
Sinister Johnny on 07/25/2014
A Robber on 07/25/2014
My Innermost Apocalypse on 07/24/2014
p e a c h i i i u on 07/24/2014
Shadow0317 on 07/24/2014
JUSTASKMROWL on 07/21/2014
Clazadon on 07/18/2014

Words for your eyeballs

Name // Aly
Born // April 2O, 1992
Status // Forever Taken
Occupation // Mommy To Celeste, Adam, and Nathan// Aspiring Artist
Hopes And Dreams // Makeup Artist // To Be Infinitely Happy
Currently // Thinking I'm done with Gaya .
smilies/icon_heart.gif Feel free me message me : notorious.cupcake@gmail.com:heart:


[X] [x] [X] [x] [X] [x]

We Love To Pose . . . Aha emotion_smilies/icon_yatta.gif

Say Stuff to me

View All Comments

Type Nice Report | 08/01/2014 9:10 am
Type Nice
Same old s**t, working, bills.
Them shenanigans.
Type Nice Report | 08/01/2014 9:05 am
Type Nice
I just recently rejoined it. Sadly.
Type Nice Report | 08/01/2014 8:52 am
Type Nice
It has been quite some time, I reckon.
I've been quite good actually.
And yourself?
Type Nice Report | 08/01/2014 8:43 am
Type Nice
Nah, I recall who you are.
How have you been?
Type Nice Report | 08/01/2014 8:38 am
Type Nice
WHO DAFARK IS U.
Alice OIiveira Report | 07/30/2014 4:11 pm
Alice OIiveira
Thank you! <3
Sinister Johnny Report | 07/28/2014 10:15 pm
Sinister Johnny
Good night smile
Creepy avi by the way
kairi and riku engaged v2 Report | 07/28/2014 3:48 pm
kairi and riku engaged v2
User ImageUser Image
~~ Ewww why?! what happed the you laptop/desktop/tablet/whatever device you use to get on gaia. rofl

I came on gaia to find friends and have a good time. Not to deal with idiotic 14 yr olds about their crap inventories. lol

It was just plain old netflix party. Which I enjoy a lot more then the pig o' fancy things where it is all family and I have no idea who everyone is. Those kind of parties scare the jeebus out of me. :c sweatdrop

LOL wll nice to finally know your name Aly. I'm Haydee but people usually call me Hades. twisted

What do you think of the multiple re-colors of Cordina are looking...I think it is getting rather ridiculous. rofl
Well turns out someone gifted me the Princess of the Underworld. emotion_bigheart -cries a lot and starts a flood- What sucks is that they were anon so I have no idea who would send it. :c
Now All I have left is Princess of Rage and there is no way I am asking you to get me that one. For that Princess - I might have to wait a couple of years until Gaia decided to put it in a RIG. rofl
In which, I am sure I will have the patience for. cat_3nodding

Put I think I know what I want... cat_sweatdrop LOL even though July is like ending in 5 days or something. cat_rofl

SEE?! I know I'm right...I'm always right...well sort of...no not really...:c lol
So what? If they have a problem, you can take them off that list. wink
ll Folie A Deux ll Report | 07/26/2014 3:15 pm
ll Folie A Deux ll
It was fine. I'm just happy that there are some people on Gaia who don't mind to share/donate and ish. C:
ll Folie A Deux ll Report | 07/26/2014 1:39 pm
ll Folie A Deux ll
Haii dere. xD I got your donation from the dumpster dive and I thank you. Very much. C: And I love your name btw. cx
 

It's Me !

avatar

Last Login: 08/01/2014 9:38 pm

Gender: Female

Birthday: 04/20

Last Donor//Donation : Anon - Renard's Warm Flowing Hairemotion_smilies/icon_0A0.png

WARNING :
This person can be very chatty .
Speak to at your own risk .


Questing again!
Be a dear and check out my thread?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
*click me!~*

Womp Womp


yummy_smilies/icon_cupcake.gif

 
 

I just want to be loved!