Idyah

Idyah's avatar

Birthday: 10/22

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Wish List

 

About

I'll bite you~

Comments

View All Comments

ShadowVer Report | 01/10/2016 12:04 am
ShadowVer
A little late but I wish you a happy new year!
ShadowVer Report | 12/26/2015 2:44 am
ShadowVer
Haha well, you can get back on track as soon as holiday time is over. That's what i'm doing anyway. biggrin

Aaahh,I see.
Well, my parents haven't been together in years so I only celebrate with my mom's side of the family. Both her parents are gone, so we go to her bestie's and just celebrate with them, they're like family. smile
I'm finally home now and just get to relax for a bit razz
ShadowVer Report | 12/25/2015 9:44 am
ShadowVer
Oohhhh,why not all together?
Yep I also got together with family and we ate and exchanged gifts and just enjoyed eachothers company :3
I'm also regretting all the food hahah
Gotta get back on track with gym and healthy eating again biggrin
ShadowVer Report | 12/24/2015 1:17 am
ShadowVer
My life is so boring Hahaha I could use some action biggrin
Merry Christmas to you too
Are you celebrating with family?
ShadowVer Report | 12/23/2015 7:28 pm
ShadowVer
That seems like an interesting thing to study, also tough,I'm sure.
Heh kinda wish I had some kind of tension in my life but I don't have any Hahaha sad
ShadowVer Report | 12/19/2015 10:38 pm
ShadowVer
Ahahhahha everybody's going to school except me <__<
I'm the biggest damn loser there is biggrin
What are you studying?
ShadowVer Report | 12/14/2015 7:23 pm
ShadowVer
Ooohhhh I'll look into it once I'm using a computer hahah
How's life treating you tho?
ShadowVer Report | 12/13/2015 5:20 am
ShadowVer
Kindred? Whats that?

ShadowVer Report | 12/12/2015 10:14 pm
ShadowVer
Haha omg ofcourse I remember you!!
I was wondering if you remember me wink

How are you? Still hanging around Gaia?
I'm not on so much anymore..sadly sad
It has lost much of it's charm for me.
USed to be on more but now... just every once in a while..
ShadowVer Report | 09/12/2015 11:18 pm
ShadowVer
Oh my god, do you still use this place? razz

Signature

gaia_smilies/icon_nitemarewing_left.gifgaia_smilies/icon_star.gifgaia_smilies/icon_nitemarewing_right.gif

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 4.24

Total Posts: 9768

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture