PEOPLE STALKING MY s**t

DSFARGEG

avatar

Registered: 04/14/2005

Gender: Male

Birthday: 01/16/1991

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

CRAP I LIKE

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About me

.



































































.

MORE PEOPLE I DON'T TALK TO

View All Comments

idkhowtogayaHELP Report | 10/15/2016 4:23 am
idkhowtogayaHELP
Just holla, brother. Just holla. cool
idkhowtogayaHELP Report | 10/12/2016 2:00 am
idkhowtogayaHELP
Lol. Good luck with that then.
idkhowtogayaHELP Report | 10/10/2016 1:10 am
idkhowtogayaHELP
Uh oh, is your house alright? What state do you live in anyway?
idkhowtogayaHELP Report | 10/09/2016 8:42 am
idkhowtogayaHELP
Wtf did you do? Did you try cooking up some sort of mini nuclear reactor in your basement or something?
If you get around to starting your comic, run your ideas through me and I'll make unhelpful comments/suggestions. lol
idkhowtogayaHELP Report | 10/08/2016 11:08 pm
idkhowtogayaHELP
Yay! Livestream. But, pretty sure I'm not gonna catch it again today. I got errands to run. crying
idkhowtogayaHELP Report | 10/07/2016 2:41 pm
idkhowtogayaHELP
Art is life! Just keep at it, bruh. Btw, I think you might have mentioned way back about your
plans to make some sort of comic/manga. Idek. What's up with that?
idkhowtogayaHELP Report | 10/05/2016 11:50 pm
idkhowtogayaHELP
You can do anything! I have faith in you, fool. blaugh
On another note, I can never catch your livestreams anymore.
What's up?
idkhowtogayaHELP Report | 10/05/2016 11:30 am
idkhowtogayaHELP
Musli biscuits? lol
idkhowtogayaHELP Report | 10/05/2016 11:24 am
idkhowtogayaHELP
Musli biscuits? lol
idkhowtogayaHELP Report | 10/03/2016 3:56 am
idkhowtogayaHELP
Tch, Whatever. crying

THAT THING YOU SEE ON THE BOTTOM OF ALL MY POSTS


More of my fart if you're interested.
Tumblr
Livestream
Questing Cruel Cleaner gifted by Dancing Moon Faerie

 
 
picture
picture
picture

LOL Gigglefits made this darling sign for me.

And this one's from Herr Schwindelig!