About


Song: Supermassive Black Hole by ortoPilot
(Listen to the whole song, its a great cover of Muse,
and his chord progression at the end is AMAZING.)




Back...ish. Maybe...




^ My Deviant Art Account^

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Rainbow Filled Nights

Report | 01/15/2013 4:41 pm

Rainbow Filled Nights

Katie heart
Its Kate from War like waaaaaay back.
I miss you emotion_8c
HH-ThePinUp

Report | 10/30/2012 5:02 pm

HH-ThePinUp

******** YOU b***h!
Tokiichu

Report | 12/26/2011 4:15 pm

Tokiichu

Hey its sami -^_^- changed my name lol
Emperor of shadows

Report | 03/12/2011 11:10 am

Emperor of shadows

Hey.
I'm in your guild: WAR.
It's been a while, but I wanted to know if you were still there and keeping things going. :3 Ever since I started revamping up my OWN guild(Yesterday), I really want the guilds I'm in to be successful.
So, what do you say? What if I help you, if you help me?
The Lost Stranger

Report | 02/19/2010 8:02 am

The Lost Stranger

I'm sorry things had to end this way, but you know, its all for the better.

We all have hurdles that we have to get over, and with every hurdle that we get over--we see a little deeper into ourselves, and we gain a knowledge that shouldn't be forgotten. haha. I'm so corny. (:

Yeah, I'm really sorry about that. I have this habit for arguing. I'll jump at any opportunity to prove someone wrong--here, anyway. But, I've stopped that. Thank God. It was really screwing ME UP.

You're welcome. I'm happy that I was able to help you.

Not quite sure what hindsight 20/20 is. But, yeah, it is a little late. I'm sorry that I wasn't able to get to know you better. You seem like one of those rare sensible ones.

Well, I hope you have a great life. I know you will. It'll all be worth it in the end.
The-Bliss-of-Ignorance

Report | 02/19/2010 5:04 am

The-Bliss-of-Ignorance

Ahh.
My tv is on G4 cause Aaron lost the remote yesterday when I was asleep.
....
I am sort of surprised that it isn't on the Comedy Channel.. ._.
The-Bliss-of-Ignorance

Report | 02/19/2010 3:42 am

The-Bliss-of-Ignorance

Nah?
The-Bliss-of-Ignorance

Report | 02/19/2010 3:29 am

The-Bliss-of-Ignorance

I'm tired of listening to infomercials...e-e
The-Bliss-of-Ignorance

Report | 02/19/2010 3:25 am

The-Bliss-of-Ignorance

=/ Gimme the 'clicker'.
The-Bliss-of-Ignorance

Report | 02/19/2010 3:21 am

The-Bliss-of-Ignorance

Vhutvhutvhut..the tv remote! D=
So, is that a no? Kay..;-;
http://www.playlist.com/searchbeta/tracks#work jars of clay

Signature

My name is Katie, and apparently, I'm back.
Temporarily, at least...

Before you criticize WAR, think about this:
Peace is for hippies, and they do drugs.
'NUFF SAID.