About



By Sir Sej


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

Hobokids is the best ever ok

Friends

Viewing 12 of 118 friends

Journal

Yay random crap I post here~


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

lividdarkangel800

Report | 06/16/2015 12:55 am

lividdarkangel800

omg i love your avi! very well done!
J.P. Chartreuse

Report | 05/28/2015 9:00 pm

J.P. Chartreuse

geography and public health is a sweet pair of majors!
Soan Vi Gran Wolfenkrone

Report | 04/16/2015 2:22 am

Soan Vi Gran Wolfenkrone

Yay. I was noticed.
Nekonobi Satan

Report | 04/09/2015 7:15 pm

Nekonobi Satan

Because gaia doesn`t like my trolling antics and the occasional cussing. -w- Divorce Silverrrrr and marry this thingy.
Nekonobi Satan

Report | 04/09/2015 2:07 pm

Nekonobi Satan

WAIFFUUUUUUUU, I got banned. crying (Silver here.)
Silver Shmurda

Report | 04/03/2015 10:44 am

Silver Shmurda

Haha aw, Ty. redface

Yeah, I love CB, it makes my day. xD
Silver Shmurda

Report | 04/02/2015 9:02 pm

Silver Shmurda

Omg. Bb. This is just funny, You`ve been my CB crush forever. @O@ I feel like I completed a Mario game. LOL.
Silver Shmurda

Report | 04/02/2015 8:58 pm

Silver Shmurda

Hi. XD
Silver Shmurda

Report | 04/02/2015 2:17 pm

Silver Shmurda

WAIFUUU, OMG. XD

r e d r u rn

Report | 03/19/2015 6:03 am

r e d r u rn

Thank you for buying!

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

Tell me secrets

Call me Senpai


21
Minnesota
College - Geography and Public Health
Member since 03/26/2006