HuggieeBear

avatar

Gender: Male

Vid =]

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

My Aquarium

View Aquarium

Equipped List

Recent Visitors

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

Ok. Here's a little about me. If ya wanna know more, then hit me up. XD

Name: Jeff
Birthday: Dec. 11th
Current location: Vegas Baby
Eye color: Hazel Green
Hair color: Black
Hieght: 5'-10"
Weight: 155lbs
Body Style: Slim/ Athletic
Tattoos: Nope
Piercings: Nope
Do you Smoke/Drink: Nope

Favorites:
Drink: Tea
Food: Frenchy Fries w/ ranch
Color: Red
Season: Summer
Movie: Old School
Cologne: Chrome
Pro Team: Phoenix Suns
Sport: Basketball
Music: Rock/ R&B/ Hip Hop
Holiday: Christmas

Have I Ever:
Been arrested: Nope
Been in love: Yes, a few times
Been in a fight: Yes, not usually my fault though
Been to another country: Yes, a couple
Been in an emergency situation: Yes, a few
Met someone famous: Yes, I know a few people.

Relationships:
Are you in a relationship: Not at the current moment
Two important aspects of a relationship: Caring and Honesty
What do you find to be most difficult about relationships: Nothing
Looks or personality: A little bit of both doesn't hurt
Are you Romantic: I would like to think so.
Dinner/wine or movie/popcorn: Depends, but its usually the movie and popcorn.

Other questions:
Right or left handed: Righty
three things you cant live w/o: Family, Friends, Love
If you could be anywhere right now where would you be: Surrounded by loved ones.
Speak a different language: Nope
Can you cook: A little bit. Grilled cheese is my specialty.
Ever been heartbroken: Yes, a few times
Do you go out alot: Yes, I try to go out as much as possible. I like the outdoors.

Journal

View Journal

Random Thoughts

Just a few random thoughts for everyone. It might be something about me, or something I will write, or just something in general. Ya never know what you are gonna get. Please read and comment. :)

Comments

View All Comments

MiniMeow Report | 07/13/2014 2:51 am
MiniMeow
I didn't really celebrate much as I'm a brit lol I did have some sparklers though cos I love those, Pretty much watched the people next doors fireworks and hoped they wouldn't start a fire, it's been so dry and with the water shortage, I was scared. Sounds like you had an amazing time smile was Gaia at the Anime Expo? every year I say I'm gonna go when it's in sac, still haven't this year if they come I will for sure. Sorry it takes so long to get back to you these days. Not very motivated when I'm on here lately. Gives you a big hug and lots of little kisses smile <3
Lady Brinard Report | 07/12/2014 1:20 am
Lady Brinard
Nope. That's not i t.
Lady Brinard Report | 07/11/2014 11:08 pm
Lady Brinard
No, no. It was just your outer appearance. It appeared you went over to the dark side. That is all. On my old account, I was always changing my avi. lol Sometimes I would look like a thug, other times a pirate, a princess, a warrior. In fact one of my first outfits I bought on the MP from earning gold doing booty grab was mythrille armor. I had the whole outfit. rofl I worked weeks doing booty grab to buy that outfit. I wonder what happen to it? I don't even remember who I gave it to. I wonder how much it costs now? I think I'll go check.
Lady Brinard Report | 07/11/2014 10:37 pm
Lady Brinard
Have you seen yourself? confused You've changed. You're not the same. Well, on the outside that is.
Lady Brinard Report | 07/11/2014 10:18 pm
Lady Brinard
You'll a little scary to hug right now. stare
Lady Brinard Report | 07/11/2014 1:37 pm
Lady Brinard
It's not important. Just feeling down. It will pass.
ALovelyArtist Report | 07/08/2014 8:19 pm
ALovelyArtist
I also never get any messages from people or art requests in my shop and I have every achievement I can get besides Elocutionist/Conventioneer. So there's not really much to do on here. I'm going to dedicate one day a week to the internet so I can keep my profiles up to date and such. I used to play WoW years ago and I was so drawn in I forgot to eat/pee and take care of my pets. I was TERRIBLE. I walked out of a job because I'd rather play WoW as well. So I'm making a schedule so I'm not on all the time.
I'm not surprised you haven't played it. I don't know many people who have to be honest. Skyrim is a really good game. It's the one that started me on the Elder Scrolls series. ^.^ PS3/XBOX or PC? Just curious.
I don't really care to celebrate any holiday. They aren't much fun without children around. I wasn't much of a fan of the holidays after I was about 11. It probably doesn't help that now I don't even see my family. Aside from my Husband and the random people I see at the store I don't see anyone IRL. xD On top of that I'm not much of a supporter of America. (long story) So the 4th really isn't something that's ever interested me.
You lead a very exciting life! Must be fun! Lol.
ALovelyArtist Report | 07/08/2014 6:01 pm
ALovelyArtist
Hai! I usually get on once a day now but that's it.
I've been playing World of Warcraft again so I've been busy.
My 4th wasn't bad. I don't celebrate it..lol I went out and did some shopping and came home. xD
How are you? Was your 4th ridiculously loud since you're in Vegas?
MiniMeow Report | 07/03/2014 2:59 am
MiniMeow
That new look is amazing!! hugs for my Huggie Bear <3
MiniMeow Report | 06/25/2014 10:50 am
MiniMeow
Aww it's ok Huggie, I had a great day smile I didn't party, but I ate enough English candy to make me wanna hurl for days sweatdrop

Signature

 
 
picture
picture
picture