House Chor

House Chor's avatar

Registered: 05/20/2010

Birthday: 08/01

Stalkers

kuroshina on 12/15/2014
I-milkybunni-I on 12/13/2014
xX_YukiAkuma_Xx on 12/08/2014
Petite Puppet on 12/07/2014
Acidic Corruption on 12/05/2014
shy_pegasus22 on 12/04/2014
 

Portfolio

"Sometimes it's not about right or wrong. It's about doing something simply because you can."

-Zenn Bower

Things you get to know about me:

-SoCal girl
-Asian
-Realist and hate cliches
-Into art and hipster stuff.
-Generous with art so ask if you want.
-College girl


If you want, add me on tumblr, watch me on dA, or like my art page.

Siggy


You wanna go?

Comments

View All Comments

Acidic Corruption Report | 12/05/2014 8:35 am
Acidic Corruption
-poke- heart
Acidic Corruption Report | 11/04/2014 6:36 am
Acidic Corruption
Nice avatar.
Geek Sama Report | 09/26/2014 9:33 pm
Geek Sama
What's wrong?
Omg Nessie2 Report | 09/16/2014 6:43 pm
Omg Nessie2
Thx for buying! ^.^
Etward Report | 09/13/2014 7:48 pm
Etward
What's so bad about being a trophy girl?
Etward Report | 09/13/2014 10:03 am
Etward
You're his b***h? or his trophy girl? there's a difference on how both are treated
Etward Report | 09/12/2014 9:24 pm
Etward
Did you get involved with some kind of criminal enterprise?
Nunzio Report | 08/23/2014 12:12 am
Nunzio
Your welcome
Blaze_Inferno Report | 08/23/2014 12:11 am
Blaze_Inferno
Yeah. That much is true. For me, I make banners on online editors.
Blaze_Inferno Report | 08/23/2014 12:08 am
Blaze_Inferno
Yeah. Wish I could do tagging like that. They use programs like paint shop and photobucket I believe. It does look like fun. It's different than what I do which is banners. These taggers do plenty of tags but some people give them as gifts and on the forum, they usually offer exclusive offers that are paid for with sparkles which is what is given by posting and so forth. Still the Tag Haven forum is fun.
User Image
 
 
picture
Etward
Captain Legit
xX_YukiAkuma_Xx
Geek Sama

My babies~