About


Name: Hotaru/Hotarla (former account name: ~Hitsugaya Hotaru~)

Official Gaian Join Date: October 18th 2004

Birthday: December 14th

Age: 25

Hobbies/Likes: Reading, wrting and drawing. I love anime too and I'm a huge chatterbox.... :'D and I love art! <333

Pet Peeves:
Mean and snobby people, people begging me for money [please, PLEASE do NOT ask for donations......D<], being ignored, swearing


Description:
[To be edited]

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

OMFG KAWAII

Report | 07/05/2015 12:20 pm

OMFG KAWAII

lmao i had multiple shops in the past x'D not making anymore on gaia though uv u
might make a auction though for an old oc im gunna sell but idk how much to sb and stuff LOL
im still practising my colouring right now, sooo hopefully i can draw you a freebie ov o
btw whats your skype, it would be easier to talk on there o 3o
OMFG KAWAII

Report | 07/05/2015 2:17 am

OMFG KAWAII

ahh tyty ;v ;
i think id be a "good artist" if i wasnt so lazy tbh =v =
OMFG KAWAII

Report | 07/04/2015 3:23 pm

OMFG KAWAII

annnnd i finished a art finally LOL
so xD
my TEACHER_PET

Report | 07/04/2015 1:50 pm

my TEACHER_PET

thanks you.
my TEACHER_PET

Report | 07/04/2015 1:27 pm

my TEACHER_PET

I saw that too!
I think that is it or might be a godina for the other green one.
I wish the lips were separate ><
I love llove love lips
lol
my TEACHER_PET

Report | 07/04/2015 1:20 pm

my TEACHER_PET

no.
I own dark bunny lips. they are fuller than bunny lips.
thank you for answering me though.
OMFG KAWAII

Report | 06/30/2015 1:47 pm

OMFG KAWAII

when i finish a drawing then ill send you the link xDDD
and btw nice avatar ;u
OMFG KAWAII

Report | 06/29/2015 10:15 am

OMFG KAWAII

used to be a hoarder ;w ; im glad i cured myself lmao
and you never will see it ;D my DA got my old art but im drawing rn like, some, 5 month late ATs LOL.
OMFG KAWAII

Report | 06/29/2015 10:04 am

OMFG KAWAII

xDDD i dont get rid of legends and gifts or some traits but thats about it e u e
LOL and omg, i wont something pricy xD and sold it LOL but other than that i used to sell art e u e;;
OMFG KAWAII

Report | 06/29/2015 8:11 am

OMFG KAWAII

lol i only take like 60 then release the ones i dont need x'D
LOL better be, poor lucario >;U LOL
and my most ive ever had at once was 10t xD
mainly because i won a rainbow ticket ages ago and sold it then boom deflation happened -v -b

Signature




























Code:
"Why hello there! How are you today!?"


Code:
Art by Giyoo.


Code:
YanYan © Hotarla