Hav u been here?

Hot Flame5625

Hot Flame5625's avatar

Last Login: 01/10/2012 1:15 am

Registered: 12/19/2006

Gender: Female

Location: Las Vegas (oh yeah,babe)

Talk to me!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

My interests

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Things u can donate (please?)

 

A little about meh

Im 15, Philipino, I look alot like my avi, except for the bunny ears =3. I am very random, love to sing, draw, read, write, omg u hav no idea. I love Naruto, I write fan fictions and Rps.

My Journal!

View Journal

Hot Flame5625 ah-mazing journal

This is my private journal, i write what i dream about and what i think about. i can also put my in and out list.(lolz)

Love Letters =3

View All Comments

Kai Rage Report | 10/19/2008 5:21 pm
Kai Rage
so how have u been , are u at de edge of quiting, cuz if u are my days are counted
Kai Rage Report | 05/31/2008 7:25 am
Kai Rage
whats up girl, hows life treating you, its been lifetimes, cool avi lol
OpenlyArtfulPixie Report | 05/22/2008 3:24 pm
OpenlyArtfulPixie
hehe thats all
OpenlyArtfulPixie Report | 05/22/2008 3:22 pm
OpenlyArtfulPixie
its been a long time since
OpenlyArtfulPixie Report | 05/22/2008 3:22 pm
OpenlyArtfulPixie
hey!
Jay-Rez Report | 03/05/2008 1:15 pm
Jay-Rez
watup sexy
xoxoMassie-Blockxoxo Report | 03/04/2008 9:12 pm
xoxoMassie-Blockxoxo
ehmagawd,

thnx soooo much 4 the glittery teddy 4 v-day!! i AHB-SOLUTELY ah-dore it!!!

p.s. would u b interested in being leesh ah-gain, or do u like skye btr?
magalingpinoy Report | 03/03/2008 10:13 pm
magalingpinoy
lol that's all i see...people sayin they're bored...lol
magalingpinoy Report | 02/25/2008 9:53 pm
magalingpinoy
lol... yea i gave u a really late response...sorry. but again i'm good....cool.... so wat about u? how u doin ms. pinay from vegas?
magalingpinoy Report | 02/15/2008 3:46 pm
magalingpinoy
i'm doing fine...lol wat about u?

Signature

( / ( /
( . . )
(" ) ( " )
Moony the Bunny~

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
G-A-I-A______A-D-M-I-N1
LovelyRoseyLala
MimikoTsuyagoto

One of my Greatest friends in the world!