About

-Yes, I've graduated college.
-Yes, I own my own house.
-Yes, I have a fiancee.
-Yes, I'm a mom.
-NO, I AM NOT A TEENAGER.
confused
User Image

Friends

Viewing 12 of 96 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Tupperware Remix Party

Report | 04/10/2017 4:04 pm

Tupperware Remix Party

Yeah man smile
H e l l o Pluto

Report | 02/20/2017 5:26 pm

H e l l o Pluto

Well thank you
emotion_yatta
Tupperware Remix Party

Report | 02/14/2016 8:58 am

Tupperware Remix Party

Happy Valentines!!
Tupperware Remix Party

Report | 03/11/2014 1:28 pm

Tupperware Remix Party

I love you too, very very much
:3 heart
I finally have some time for this site, hhahah.
Whoa. What happened to Gaia's Gold Market? Suddenly all my s**t's worth more than expensive unattainable s**t USED to cost, LOL heart
Cannibal Girls

Report | 03/08/2014 4:39 pm

Cannibal Girls

☠Pretty much everything is unobtainable.☠

Cannibal Girls

Report | 03/06/2014 12:26 pm

Cannibal Girls

☠He's good. He just went to NY yesterday to watch a taping of one of his favorite shows. He got to meet Mick Mars (from Motley Crue), and some other celebs.
We're going to NJ tomorrow for Monster-Mania con. I'm gonna meet Robert Englund again. ^3^
Can you believe Gaia's inflation? Some of the simpler items have sky-rocketed.☠

Cannibal Girls

Report | 03/06/2014 11:28 am

Cannibal Girls

☠(Sorry, I didn't get a notification that you commented)
Yes, I've been busy! How's the mommy life?☠

Tupperware Remix Party

Report | 11/13/2013 9:10 am

Tupperware Remix Party

AFTER A LONG HIATUS, IM BACK M'DEAR heart
FIRST PROJECT: ARTS!
i love the one in your "about"
Sliding Shine

Report | 11/03/2013 8:00 pm

Sliding Shine

Ain't that the truth? I've got a few, and I'm all about quality over quantity. That's what makes me happy.
It'll happen. I know it will but it's hard to have faith sometimes.
Thanks! Maybe if I wasn't about to go to bed. But I have to get up early so I gotta hit it.
Have a good night, and feel free to add me!
Sliding Shine

Report | 11/03/2013 7:53 pm

Sliding Shine

At least you have self worth. The few friends I have I think feel the same, but I have to admit that I don't really know.

I don't understand, I have confidence in every other part of my life. The only area I have serous trouble is when it comes to love.

Oh well, sorry don't mean to sound pouty. ~.~

Signature

Ken and Yolei forever, love. heart