Im blue

Hikaru Tenichi

Hikaru Tenichi's avatar

Last Login: 01/17/2015 10:58 pm

Registered: 10/23/2006

Gender: Male

Location: NY,NY

Personal Website


  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Remind me to update my interests.


Aboutt meh


View All Comments

Foxy ninja 14 Report | 06/01/2010 2:44 pm
the bunny your rideing ruins your whole outfit razz
Foxy ninja 14 Report | 10/17/2009 7:43 pm
give me gold :B
Foxy ninja 14 Report | 07/26/2009 7:41 pm
*pokes* look my avi is awesome =) i cant wait until tomarrow ;D
Chika Hana Madoka Report | 07/21/2009 4:34 pm
Hi im a friend of lonely tear drop i was just waning to ask if u would vote for me in the arena?
OoSinfulloveoO Report | 07/14/2009 10:06 pm
omg wtf ur on biggrin
Foxy ninja 14 Report | 06/18/2009 8:13 pm
hey do u want to be in a sceenie with me and my friends useing the new items smile
Sullen Imp Report | 06/15/2009 9:59 pm
Ahhh, bordom T.T Aww, thats nice! biggrin Ahh, thats okay. As long as you can still TALK to her ^^
Sullen Imp Report | 06/15/2009 9:55 pm
Hmm nothing, I was just working on art for someone >> My scanner is acting stupid, lol ^^
Ahh im bored...T^T
What you up to? x3
Sullen Imp Report | 06/15/2009 9:53 pm
Heyy ^^ Whats up?
Foxy ninja 14 Report | 06/12/2009 9:22 am



Recent Visitors


Posts per Day: 0.03

Total Posts: 105

Latest Posts


gaia rocks