Hearts and Stars

Hearts and Stars's avatar

Last Login: 09/10/2012 8:06 pm

Registered: 02/29/2004

Gender: Female

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Words.

Posts per Day: 3.28

Total Posts: 12677

Latest Posts

 

Whachu say?

View All Comments

rje you bastards! Report | 02/18/2013 6:59 pm
rje you bastards!
blast from the past! Hope you're well love <3 catch me at rjestudio.tumblr.com if you ever wanna say hi
Lus Returned Account Report | 11/04/2010 9:05 am
Lus Returned Account
You're welcome. ... *looks on, quietly* Not the strangest creature I've ever encountered, but something peculiar there I can't quite place...
Lus Returned Account Report | 11/04/2010 8:44 am
Lus Returned Account
*Smiles shrinks a little, tail flicks just a bit more to the left* ??? ... Was it something I said?...
Lus Returned Account Report | 11/04/2010 8:34 am
Lus Returned Account
'My father's an enterpreneur... I'm an airship captain. Whatever that means for me.' *Still smiling. Has three gold rings in one of his ears, an unusual thing for an upper-classman... the notion of rebellion isn't lost on him*
Lus Returned Account Report | 11/04/2010 8:22 am
Lus Returned Account
(( <X3 !
... XD;; Pretend Jaxy's hat isn't so small either. xD; The big one doesn't show his bitty little horns. ))

'It's not something I've seen before. ... Is it cultural, perhaps?' *gives a friendly smile, and flicks his tail*
Beanish Report | 04/29/2010 3:18 pm
Beanish
true, true. Well whenever you rally up whoever you want for it, just gimme a jab.
Beanish Report | 04/29/2010 1:27 pm
Beanish
Haha, im flattered but i dont think m'well known around here. Sure though. You want me to throw something up in the freebie section? just because one person does the post, doesnt mean it cant be tailored for the artist there. just copy paste what they want there for them.
Beanish Report | 04/28/2010 5:50 pm
Beanish
well gaia is still fun to wander and post at times. Lol i bought my tablet a new usb cord and crazy glued it in place hahaha. It seeemmmms to be working. im keeping my fingers crossed. im scared of it now though. Feels like its going to break again- probably just me being paranoid.

So...im game!

I hear you though, ive kind of outgrown gaia in a lot of ways. Lifes really in the way too...too much work, school, and all that combined.
Beanish Report | 04/27/2010 10:53 pm
Beanish
I would have liked to, but no kidding: My f#$kin tablet decided to die today. Im being really whiny about it. Heh, i just got on break, had some time off work...it was supposed to be nightly drawing among the other things. Im willing to hang out though? be honest though, I dont post much anymore. Ive moved on to msn. I could give a rats a** about gold too. I would like a good rp place. Make a hangout/freebie thread. Once i get a damn tablet ....ill pitch in.
blindz Report | 12/13/2009 10:00 am
blindz
your avi is awesome imo =]