happy swirl

happy swirl's avatar

 

messages left by pokemon trainers

View All Comments

Flaming_Faiaz Report | 08/29/2014 1:15 am
gaia_angelleft The pleasure is all mine biggrin gaia_kittenstar gaia_angelright
maikaymon Report | 08/29/2014 12:26 am
oh, thanks for finding it! I'll listen to it later ... gosh, my 'listen to later' list is getting longer lol

haha, it's alright if you fell for someone that you intended to not to. BUT what attracted you from Heechul? He looks the same in the MV (I'm watching it now..).
Siwon? His mustache is attractive ;; I don't know who is siwon once they wear their 'red suits' ><; Now I'm curious what attracted you to Siwon o:
*googles siwon* OH HIM. I always found him freaky (in the MVs), but he looks good. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. VS User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

AHEM, you 'lovED' ??? I LOVE Break Down : D It was the song where I met my Kyuhyun <333 Too bad, he's 10 years older than me T T
maikaymon Report | 08/29/2014 12:00 am
Wow, I'm surprised. He doesn't seem like your taste, haha. What do you like of him, specifically? Or do you like everything of him? XD

Hm, I want to listen to his solo song o: Too bad, you forgot the song name D:
He was really good in 'Break Down' -- he's one of Boe's favorites x3
maikaymon Report | 08/28/2014 11:52 pm
haha, if possible, maybe we should check out the teaser together

I'm glad you like it! no prob ~
I love my Kyuhyun <33 He was amazing ~ ~
maikaymon Report | 08/28/2014 11:41 pm
nope, I haven't checked bts's teaser yet, I don't think I'll check it

yo soy cansada y tengo sueno
maikaymon Report | 08/28/2014 11:38 pm
tired, you?

hey, hey, have you listen to Super Junior's Mamatica?
It's really good -- I shared it to you on facebook.
maikaymon Report | 08/28/2014 11:30 pm
Hi
HKpanda Report | 08/20/2014 11:14 pm
sorry about the bag issue angie.

btw what is the kdrama called? xDD
maikaymon Report | 08/20/2014 10:47 pm
Taemin should have been partnered with someone, like 'troublemaker'
maikaymon Report | 08/20/2014 5:21 pm
yeah .. he must have been worn out cuz this is his first and he still needs to work as a group with SHINee D:
Plus.. that MV of his, looks exhausting gonk
My poor Taemin </3
 

Pokemon trainers who rested here after a long journey

Flaming_Faiaz on 08/29/2014
-l- Shy-Senpai -l- on 08/27/2014
Milk Yogurt on 08/26/2014

lonely