Hannibaby Lecter

Hannibaby Lecter's avatar

Birthday: 10/30

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About

Comments

View All Comments

I Will Graham I Report | 02/28/2014 8:58 pm
I Will Graham I
omg.... stop... ugh.
Pet my face after I am done- just ugh i will help
I Will Graham I Report | 02/28/2014 8:54 pm
I Will Graham I
how much do you want me to help
SIR HANNIBAL XD
I Will Graham I Report | 02/28/2014 8:51 pm
I Will Graham I
Why do you need it?
I Will Graham I Report | 02/28/2014 8:45 pm
I Will Graham I
I can try
Nobody Helped Will Graham Report | 10/23/2013 12:50 am
Nobody Helped Will Graham
It would have been rude of me to decline, Doctor.
Halo Patrol Report | 10/06/2013 10:15 pm
Halo Patrol
Hearing the doctor's suggestion as he was looking out his window to watch all the people going about their lives he nodded a little in agreement and thought that might work "Yeah maybe though the case...I don't wanna get too distracted from it." he said "I may be reckless and have a bit of a carefree attitude but...I hate seeing the innocent die." he added sounding more serious he then went silent in thought not liking it but he started to dwell on the ones that had died while he was on a mission. But hearing Lecter respond to Leon's previous comment about how he works he couldn't help but smirk a little "Can say I go over-the-top I guess." he said "I snuck into a small Eastern European country to investigate if B.O.W.s were being used in a war..and they were..Hunnigan told me to leave but I stayed and continued." he explained and sighed a little and had no idea what Hannibal was thinking about his own attention was out the car's window "Even though people died and I had become a hostage...sort of...I finished when I came there for."
Nobody Helped Will Graham Report | 10/03/2013 5:18 am
Nobody Helped Will Graham
Your request is quite appreciated, thank you Dr. Lecter.
Halo Patrol Report | 10/02/2013 10:37 pm
Halo Patrol
"Yeah of coarse." Leon said simply showing he was listening. Once outside to where Lecter's car was Leon gave the doctor a nod of thanks when he opened the door Leon then got in and closed it buckling himself in and leaning against his side of the vehicle and staring out the window he never had a chance to look around and he was going to explain just that when Hannibal asked him a question "Well..I'd say nice but I never got a chance to look around." he answered "I was sort of just dropped off here it's always about the job with them." he added and sighed softly but then smirked a little "But I always like to bend the rules a bit." he added chuckling softly remembering how he sometimes drives his partner in the FOS nuts, Ingrid Hunnigan.
Halo Patrol Report | 10/01/2013 4:18 pm
Halo Patrol
Since he had mentioned the c-virus incident Leon took a moment to remember what he had to do to the president and how much he hated himself for that but he managed to pull through enough to take care of Simmons though his attention was pulled away from the past back into the present when Lecter spoke "Yeah but I guess it's a good thing to love your jab? Maybe..?" he responded questionably he then remembered they had to be somewhere and almost quickly left Hannibal's office to move on to their next location more then likely to get started on what he was sent out where for in the first place he didn't know what he could do to be of use but he'd damn well try and save people's lives any way he could it was sad that common murderers were still around these days.
Halo Patrol Report | 09/29/2013 6:34 pm
Halo Patrol
Hearing Lecter stop suddenly in the middle of his sentence caused Leon to raise an eyebrow but only shrugged it off when Hannibal began to speak again about Leon's experience "Yeah...guess at this point I have to be." he commented softly "Yeah...a sense of humor can go a long way." he said and rubbed the back of his neck "But the events in Talloaks and China and gotten to everyone pretty much." he mentioned and glanced off to the side but as soon as he heard the door open he moved his gaze over to it and dropped his hands to his side and began to head out listening to Lecter as he mentioned another agent may be encountered Leon didn't mind this at all he has met all kinds of people "Not a problem I'm a people person." he said with a little smirk.

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.08

Total Posts: 146

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
I Will Graham I
Hannibaby Lecter

Have an Appointment?

Add the Cannibal

Trade

Add a Comment

View Comments

My Will Graham.