Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 314 comments

SweetRainbowMeow's avatar

Report | 10/26/2013 5:16 pm

SweetRainbowMeow

no I didnt even do that when I first joined its a free items grants so newbies can earn stuff duh you see
http://www.gaiaonline.com/forum/chatterbox/granted-items-ii-updated-april-3-2013/t.72700673/
SweetRainbowMeow's avatar

Report | 10/26/2013 4:54 pm

SweetRainbowMeow

emotion_bigvein ohohoh I see "newbies" haha emotion_bigvein Do I look like a noob to you!? hahaha please excuse me cat_stressed
SweetRainbowMeow's avatar

Report | 10/26/2013 4:47 pm

SweetRainbowMeow

How do you know me? cat_sweatdrop
Aophysl's avatar

Report | 07/23/2013 7:49 pm

Aophysl

you invited me twice lol
Shinobu-nena's avatar

Report | 04/02/2013 3:12 pm

Shinobu-nena

thanks senpai! ^_^
BobCatHKSS's avatar

Report | 03/31/2013 8:24 pm

BobCatHKSS

Keep on rawking G smile
Animekitty47's avatar

Report | 12/17/2012 1:25 pm

Animekitty47

Thanks for shopping at my store! blaugh Happy Holidays! 3nodding
Harumi-dawn's avatar

Report | 10/20/2012 4:38 pm

Harumi-dawn

nvm what i said,I thought my sister could do it,she says that she won't do it because she doesn't know how long it should be
Ri Love's avatar

Report | 10/07/2012 9:48 am

Ri Love

Thanks for the guild invite.
K Pina's avatar

Report | 10/06/2012 6:25 pm

K Pina

Chief Pina:
Kyien R. Pina

K PIna:
Kyien R. Pina


yes, I know myself
xPAINT's avatar

Report | 04/13/2012 9:39 am

xPAINT

redface Nope, I was just curious, cos I'm not a fan of anime.

, xPAINT
xPAINT's avatar

Report | 04/09/2012 9:30 pm

xPAINT


Hello. Guess I'm as curious as the rest.
Why was I invited to the guild? eek

, xPAINT
WlFI v2's avatar

Report | 01/29/2012 7:58 pm

WlFI v2





R e p l y ' x x x x x : x x x x x with? O y O

And duh, Lols. It seems cool i guess.... heart



:: Anna ::
WlFI v2's avatar

Report | 01/29/2012 4:24 pm

WlFI v2




H e l l o ' x x x x x : x x x x x About the HKSS Hina Services...
{{ Who are you? Where did you found me? whee }}

Thanks for the Invitation~

Gogeta:
{{{ No golds entry; so no excuses of you... }}}

lol lol lol

<<< It looks pretty much fun / no harm~ c :



:: Anna ::
Things My Friend Says's avatar

Report | 12/29/2011 1:53 pm

Things My Friend Says

Hello (:
I was just wondering: Why'd you invite me to join the guild?
I'm really not a manga fan....
Is the guild strictly for manga-fans, or can people like me join too?
Erin1308's avatar

Report | 12/27/2011 6:00 pm

Erin1308

Sure, i'll try my best to be active biggrin
GIowing's avatar

Report | 12/27/2011 2:06 pm

GIowing

Haha, it looks like it. wink
GIowing's avatar

Report | 12/27/2011 1:25 pm

GIowing

Thanks for the invitation! I'll be sure to accept it & keep in touch with the guild. smile
Erin1308's avatar

Report | 12/26/2011 6:43 pm

Erin1308

thnx for inviting me X3
Shinobu-nena's avatar

Report | 12/12/2011 5:54 pm

Shinobu-nena

Hi Gogeta-sempai, you rawk! ^_^
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games