God of Pinecones

God of Pinecones's avatar

Gender: Male

Birthday: 10/30

Forums

Posts per Day: 25.18

Total Posts: 58048

Latest Posts

Comments

View All Comments

WaywardChase Report | 11/07/2014 4:05 pm
WaywardChase
I can't keep up with RP demands. Like if I get busy - hoo damn.

And yeah! XD I'd like to get a gmod game up and running some time. Or at least we could play that card game again mrgreen
WaywardChase Report | 11/07/2014 3:58 pm
WaywardChase
I still talk to whoever on here for whatever reason I dunnoooo XD
I guess partly cuz I still draw people's avis now and then, but that's probably the biggest thing that keeps me around as long as I've been lol
(and then I haven't even drawn in a while)

But I'm on Steam like anytime, and when I'm not working, I'ma try to be on my other Skype 3nodding
WaywardChase Report | 11/07/2014 3:40 pm
WaywardChase
XD Welp, I do like that you still came on here to talk to me biggrin

And yeah, I sign onto Skype a little more often and we still have Steam 3nodding

PS I don't mind your Gaia stuffs if you're getting rid of them ninja
WaywardChase Report | 11/04/2014 4:21 pm
WaywardChase
I don't think yelling is exactly a necessity; more like an unfortunate - perhaps sometimes stress-relieving - thing you have to do when you're dealing with the occasional dumbbutt XD
WaywardChase Report | 11/04/2014 1:22 am
WaywardChase
Oh yeah yelling at people that can't do their one job XD

And that would be fun. But I get nervous when I know I'm cooking for someone. It's all chill if they just ask for a bite of something I made but I get pretty stressed when I know beforehand someone else is gonna eat it lol
WaywardChase Report | 11/03/2014 11:10 pm
WaywardChase
Ah Fall Break - I miss those XD

Haha, the only reason I never seriously thought about entering the culinary field was the stress level. Like...I barely have my foot in the door to adulthood and I'm gonna try my hand at earning my way via cooking? The stress! I totally see myself as one of those raging chefs - maybe not Gordon Ramsay level...maybe like that Russian chef I met in Ireland though XD

I have sort of toyed with the thought of it like a side thing though, when things are more settled. I want it to be cool though, not exceedingly domestic rofl
WaywardChase Report | 11/03/2014 9:25 pm
WaywardChase
I usually try to reserve playing now for the weekend-ish, but hey, right now I'm mostly free whenever? XD

I did some homemade meatballs and my roommate totally wants me to make some more...I should open like a cafe here or something lol
WaywardChase Report | 11/03/2014 8:51 pm
WaywardChase
I wouldn't mind learning how to do that stuff to the cakes and all, but I also don't mind buying ones that are done for me XD Minus fondant. I just seems to play-doh like to be properly edible >w<

Gah...yeah, might have to hold onto that thought there XD
WaywardChase Report | 11/03/2014 6:16 pm
WaywardChase
Mm..yeah XD I mean, still delicious, even if I suck at doing the frosting rofl

Diablo 3? Admittedly never played it before - I'd give it a try with you though XD
WaywardChase Report | 11/03/2014 4:03 pm
WaywardChase
Just from a box mix XD Yellow cake with chocolate frosting. I ran out of sprinkles cry

I hope it's more effective than it is fancy lol But meh, I'm bored atm
 

About

My minions: