Gbats mule

Gbats mule's avatar

Birthday: 12/07

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

lets see.. hmm..
I am A Filipino, And Proud of IT!


Hey guys, I turned this acc into a mule. I'm gonna start fresh now




comment <3
add<3
trade<3
message<3



Comments

View All Comments

LemonGoat Report | 12/16/2010 7:05 pm
LemonGoat
please watch this! I'm in a contest and i need the views!!!
http://www.youtube.com/watch?v=0tIvpgRw3o0

pass it on!
geekachoo Report | 12/12/2010 6:02 am
geekachoo
Haha, true, true.
Byeeee. Have a good day.
We should do this again sometime xD
geekachoo Report | 12/12/2010 5:25 am
geekachoo
Lol, you say that now, but if we were to switch places you would probably get tired quick of all the muddy snow and frost bite xD
Yeah, I like summer, except for the fact that my skin tans so easily. I walk outside in the daytime for 5 seconds and I come back looking like burnt toast.
And opo, konti lang (: Ikaw ?
geekachoo Report | 12/12/2010 5:09 am
geekachoo
Actually I was born here. Lived in the same exact house all my life.
And I've never been out of the country, either. I'm planning to visit the Phil. soon, tho (:
I should've said I was Canadian, too, but nobody where I live calls themself that xD

And yeah, it's pretty nice here, 'cept that it's really cold in the winter, and really hot in the summer.
geekachoo Report | 12/12/2010 4:59 am
geekachoo
Yuppers (:
And you live in the Philippines, eh ? <-- LOL
geekachoo Report | 12/12/2010 4:47 am
geekachoo
No I''m not half.
What I meant to say was that I am filipino but with chinese descent.
Does that make sense ? sweatdrop
geekachoo Report | 12/12/2010 4:30 am
geekachoo
I don't mind at all (:
My name's Rae, btw.
geekachoo Report | 12/12/2010 2:02 am
geekachoo
I saw your forum. I need friends too crying
You're filipino, right ? (:
x_endlessdreams Report | 12/11/2010 8:11 pm
x_endlessdreams
Maybe they will : )
Xirreii Report | 12/11/2010 8:06 pm
Xirreii
Its a cute hair style, It pretty much goes with everything, I just adore it

Signature



That's 'cause I'm fat smilies/icon_neutral.gif

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.76

Total Posts: 1402

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
Gbats mule
G B A T

my new account ^^

st E A M P unk