Gaminou

Gaminou's avatar

Birthday: 10/23

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List

 

About

Comments

View All Comments

Hero of the Shinobi World Report | 11/10/2017 11:35 pm
Hero of the Shinobi World
Oh my God! I love your InuYasha avi! The best I've seen ^^
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:52 pm
lN0 YAMANAKA
Ohh! I seen that avatar around [mutual friends content] I didn't know that was you XD
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:46 pm
lN0 YAMANAKA
Gaara? -blink- I thought this account was your Sasuke one?
User Image
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:36 pm
lN0 YAMANAKA
rofl Yusssss! I get my corner spot back! emotion_dowant emotion_brofist
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:19 pm
lN0 YAMANAKA
Ohh! that's good!! I'm glad you guys kept in touch, you both were super close and always wrote funny stuff to eachother I swear I never stalked you guys XD Nah those were the times I remember most 3nodding Good times. emotion_yatta
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:12 pm
lN0 YAMANAKA
Stick on here long enough and people would start to! I sure did xD And I am certain Naruto U would too! Although I don't know who you have on your friendslist and if they have left.
Funny cause not long ago me and Naruto U were talking about you (in comments) about the corner spots and meebo XD Then a few weeks later I am talking to you now XD
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 6:00 pm
lN0 YAMANAKA
Left for a number of reasons, but that's the main reason ^.^;
Yeah, I had a few people ask me "Are you back for good?"
"I hope you are staying" lol so I guess thats what brought me back when I logged on - change my username to this and avatar and yeah c: This account is the most lively out of all of them now, so I'm pretty much stuck here for good XD
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 5:53 pm
lN0 YAMANAKA
Don't feel bad! I suddenly left, and actually left Gaia, forgot everyones usernames and when I got back everyone left/changed and I made a whole new bunch of people. I still feel bad though, so I know where you are coming from ^.^; I left mainly because I had no computer, and I couldn't keep up with items since I had a shitty phone. I got my computer built and then the first thing I did was went back on gaia XDD emo
lN0 YAMANAKA Report | 11/08/2017 2:56 pm
lN0 YAMANAKA
Oooh! I got back a few months ago after being on another account xD; There is a lot of new people now.. all the ones we knew are gone besides Naruto U.
Well thats good! I actually thought you left. Glad to see you are still on gaia! ^-^
lN0 YAMANAKA Report | 11/06/2017 8:18 pm
lN0 YAMANAKA
Oh my...your online.. o_o
It's me, Adorable Ino

Hows it going?

Signature

 

Recent Visitors

Wubbly In Fact on 11/16/2017
Kaishirou on 11/10/2017
 
Naruto U Namikaze
Restless Rouge Ninja
Konan Shikigami
Acoua
lN0 YAMANAKA

YaY IM IN EMOKURA CORNER SPOT