About



originally joined jan 04 - i make avatar art! ATer and music forum-er


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

im a comic book illustrator, im working on my 4th title currently

i wear wigs quite often, and fruity a** make up, i'm happily engaged and collect 80s n 90s toys, im obsessed with chobits and have a special psyduck plush named foobear

i'm in really bad health, i got to like 10 dr apptments a month and i'm in a wheelchair - if u want avatar art from me id much prefer u donate to my gofundme towards my health cost which is - http://www.gofundme.com/megssurgeryfund instead of gold or gaia cash or w/e yall r tradin around these days (unless u got items off my wishlist eheheh)

the profile theme background and header are my own art!



Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

tsuruaka

Report | 08/12/2016 12:23 am

tsuruaka

Happy Birthday qt <3
Kristopher Kilborn

Report | 08/03/2016 4:58 am

Kristopher Kilborn

awww that's awesome!! thanks so much!! i really appreciate that smile yeah i'm on like most social networking sites!! lol. you can just search my name to find me! heart i really love your avi too!! we seem to have very similar interests in style 3nodding
God-the-almighty

Report | 08/02/2016 10:55 am

God-the-almighty

I have a spinal cord injury but I can still walk with a walker and it is hard to move but I can do it. So, it's not as bad as it can be. If I was in a wheelchair they wouldn't have taken me and I'd be on the street. Please don't feel upset, it'll work out.
God-the-almighty

Report | 08/01/2016 10:58 pm

God-the-almighty

I'm going to have to go live in a homeless shelter in a few days. It wouldn't have happened except that I'm handicapped.
tsuruaka

Report | 06/19/2016 12:56 am

tsuruaka

Random bits of a neutral color always works nicely, especially in a colorful avi!
tsuruaka

Report | 06/18/2016 11:59 pm

tsuruaka

s**t thats pretty damn cute. Like the little zombie touch though LMAO
Pink lemonade; yet another color scheme I've yet to try.
Or any combo of pink and yellow really LMAO

WOOT emotion_kirakira
tsuruaka

Report | 06/18/2016 10:34 pm

tsuruaka

EEEYYYYYY now you have a doge companion XDDDDD
tsuruaka

Report | 06/18/2016 8:09 pm

tsuruaka

Time will always tell! Until then, there will always be people here to listen and talk with you! >w<

LOL I only go to the CB for random art drops.... mainly so that I can find the art shops they belong to emotion_awesome
I really have no idea what goes on the CB 99% of the time.
tsuruaka

Report | 06/18/2016 7:55 pm

tsuruaka

SORRY WENT TO EAT DINNER HAI

And please don't compare yourself to others! Your worth and value is not determined by people around you!
You'll find your own way in the world, be it selling comics or art. Or even just talking with people and making their day shine a little brighter!

I really don't know the age demographics on this site, but I know that most of the people I interact with are young adults~
But same. I usually just hang out in the AT or lurk in the art forums XD
tsuruaka

Report | 06/18/2016 6:36 pm

tsuruaka

LMAO oh god the doge kindred though XDDD
God I miss zomg... /cries at ghostie and kokeshi

Daaannnggg that's a lot of surgeries. /has never had a surgery derp
Live life the way you want~ But it's good to hear that you're doing well! >w<

Damn~ Tbh I stopped caring about age on this site, especially since I've had people ask if I was like 25 or 15 based off my chat style.
As long as everyone is having fun then idgaf LMAO

Signature

my ART SHOP! n___n or msg me about RLC's
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.