About

"Living is using time given to you. You cannot recall lost time."

Info

Ok hello there, I'm Fragarial. You all can call me Frag or Fragi though. I've been on gaia for a couple years and am usually found playing zOMG. I'm just a penniless, friendless, lonely child who made this account to make pretty avatars.

If you ever need anyone to talk to for any reason, send a PM. I know life is hard and if you need someone there, I'll be there.



    Designer Botox

    II a r c II

    OtakuChan404

    NomNomCookie

    Descantes

    Ryumance

    Sakura Allure

    Mai Naotaki

    Sarahbear Says Hi

    Fartingdarts

    Psychotic Wish

    Lord_Pudding

    KiiNiku

    Emo Rubber Ducky

    Visulette

    Toufu Love

    PracticeCat

    WaffleNerd

    Fenra Vane

    iTeke

    kanyona

    reichenfish

    neko-niki

    Deceiving Shadows-

    Ginny-Beth

    WheresMyPHO

    Matsuoka-Kou-chan

    sandy 21

    OtakuChan404




Summer Goals

✎Finish HS Stuff
✎Finish College Stuff
✎Study Language
✎Learn how to drive
✎Uhm...Find hobbies


Favorites


~Movies~

My USA favorite movie is "The Departed." Hands down. Suspenseful and unexpected lol.

However, my international favorite movie is Deathnote because although different from anime it was unique, captivating, and just awesome.

~Shows~

Reality--Project Runway is one of my favorite shows Idk I watched like every season and its just really inspirational. There are some really talented people on the show and its exciting to see what the designers come up with.

Comedy--Impractical Jokers is one of the most funniest things I've watched. It is just hilarious, if you're sad or depressed, watch an episode, it will really make your day better! Really Funny!

Drama-- Downton Abbey, I saw this got an award at some rewards and decided to watch it and I found I really liked it. Idk at first I was skeptical but I mean its pretty captivating and unexpected.

~Books~

Classic--Utopia by Thomas More. Wow. It was enlightening. Pretty philosophical, neat ideas. It's a satire. And I'm horrible at spotting satire but I actually got it and I laughed at the things I read it was a nice experience. Also, I like how More put himself in the book that's something I would do lol.

Young Adult- Airhead by Meg Cabot. This book I found through Gaia. So yeah without being on here I would have never read it. I really enjoyed it. Unique plot and I was interested in what was going to happen next. Read the whole triology.

Book Book- Listening for Lions by Glorida Wilhelm. Although targeted at a younger audience, I cried throughout the majority of this book. I mean the emotion you feel and the kindness and empathy demonstrated in the book. Just wow. Gives me goosebumps.

~Music~

Okay... Music. Music. Many people disrespect others' based on their music choices, which I think is wrong. Music does not solely define someone. These people should stop judging the person without knowing why. If I said I like rap, people are going to automatically assume I have no taste in music, shallow, etc. There are just so much stereotypes with music is annoying. People think if you like country, you are sweet and innocent, if you like mainstream your are stuck up, etc. And wow, people should realize that their "assumptions" are usually wrong and should not judge people on music preferences.

Yet, people still will... because people will always judge you for the most absurd things.

Okay lol well anyway, I like almost all music.

Alternative->I love Almost every single one of Muse's songs. Yeah just everything about them...Just really good band...with great music. I also started liking "Sweater Weather" by The Neighborhood. And OMG how can I forget, "Mr. Brightside" by the Killers one the best songs ever!

Electronic Rock--> Celldweller. Wow like Great band Love it. Listen to "Erasus" and "BlackStar." Just some really cool songs.

Progressive Rock--> I'm addicted to "Welcome Home" by Coheed and Cambria! But their other songs are really good too!

Crunk--> Blood on the Dance Floor have some pretty cool songs like "Lovestruck."

Metal-->Metallica's "Master of Puppets" is really good.

Classical-->Between 2 songs probably... First of All I love "Requiem For a Dream." Wow love. I also like Tchaikovsky's "Dance of the Sugar Plum Fairy!"

Country--> Well lol. The first Country song I ever liked was Kenny Chesney's "Don't Blink" on the bus.

Indie--> I really like The XX's "Crystalized," "Angels" and "Islands." I really like indie like A LOT.

Mainstream--> Changes I should really do like song reviews at the bottom about this... cause a lot of songs come out...I've realized that I like songs that contain close in them so "I Feel So Close"(calvin harris) "Closer"(neyo) and "Too Close" (alex clare) are all songs that I really like.

**I don't like Taylor Swift, Jessie J, Pitbull, even Macklemore because well his songs have are suppose to be like open-minded and like for human rights yet he puts down people by making making sterotypical false remarks. :L I mean c'mon..if you want people to be more accepting you can start with yourself and not make judgments about people in your lyrics. :c

Pop-->Adam Lambert's songs I enjoy them and Britney's stuff.

Rap-- >I think my all time favorite is Kirko Bangz's "Drank In My Cup." I actually do like rap. I like most of Drake's songs or the ones he's featured in like "Headlines" but OMG I hate "Started From the Bottom" like wow so gah horrible...i like Eminem...like some of his stuff like "Love the Way You Lie"..Oh and some of Lil Wayne's stuff to like "Prom Queen." LOL. *Tries to dodge the tomatos*

R&B-->Uh yeah surprisingly I like Frank Ocean's "Thinking About You" because I don't know he seems really passionate about it. Uhm yeah I also like Mary J. Blige...lol.

Spanish--> Don Omar's "Danza Kuduro" y "Ella No Sigue Modas." Oh y Daddy Yankee's "Gasolina" también.

Dance-->"Ghosts and Stuff" by deamou5 feat. Rob Swire. Prolly fav.

~Hobbies~

I don't have those.

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Taofu

Report | 11/16/2016 3:12 pm

Taofu

Nope, I couldn't. It was raining. sad Where I live have been rainy day for the past months, and the news said that the peak would be around January - February 2017. Gee, you forgot? Aw...
Taofu

Report | 11/16/2016 3:11 pm

Taofu

Nope, I couldn't. It was raining. sad Where I live have been rainy day for the past months, and the news said that the peak would be around January - February 2017. Gee, you forgot? Aw...
[Tag]

Report | 11/15/2016 11:26 am

[Tag]

Lol, no worries.
Taofu

Report | 11/14/2016 10:14 pm

Taofu

*I can see it. XD
Taofu

Report | 11/14/2016 10:13 pm

Taofu

Do what I can do. Anyway, do you able to see supermoon (aka beaver moon or frost moon)? In where I live, I couldn't. I did see the moon, but it was in its normal size. Hopefully today (15th) I can see the it.
Taofu

Report | 11/12/2016 4:01 pm

Taofu

Heheh...

So, what's up? Seems the site had removed zOMG. sad
Taofu

Report | 11/12/2016 5:02 am

Taofu

I'm sorry, I disable PM for everyone because I rarely online.
Taofu

Report | 11/12/2016 4:47 am

Taofu

Omg. Hi! I'm still ON but rarely log in because I'm hook on manga and learning violin. How are you?
Fragarial

Report | 11/07/2016 6:54 pm

Fragarial

I am so happy to announce our new president,
President Donald Trump!
Yumehearts

Report | 11/03/2016 6:20 pm

Yumehearts

there's a thread with RNG biggrin come come

Signature

"LIVING IS USING TIME GIVEN TO YOU.

YOU CANNOT RECALL LOST TIME."