Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1327 comments

momoriffic's avatar

Report | 12/26/2014 4:03 pm

momoriffic

Thank you so so much, Miss Vie! You always spoil Miss Momo, and she is unbelievably grateful to be the subject of such generosity! <3 You're one of the absolute most spectacular people Miss Momo has ever met on here, and definitely one of the reasons she's still around.

Happy Christmas, Miss Vie, and a very happy New Year to you too! emotion_bigheart
Xx T i g e r L a d y xX's avatar

Report | 12/08/2014 8:17 am

Xx T i g e r L a d y xX

Thank you for the birthday gift and well-wishes. biggrin

Don't know if I can exactly say it was a good birthday, since I've basically lived in the library this entire week because deadlines are looming, but, y'know, it didn't suck. xD
Broken Toy Knight's avatar

Report | 11/19/2014 9:00 pm

Broken Toy Knight

Thank you love : )
Echo Penn's avatar

Report | 11/11/2014 2:03 pm

Echo Penn

That is so cool! I was instantly hooked onto the story. I laughed because I knew the animation was a parody of Scooby-Doo, only a little darker.
Echo Penn's avatar

Report | 11/11/2014 1:51 pm

Echo Penn

OMG I just the video link you sent me, it was FRAN-freakin_TASTIC! LOL. I can't believe that ending though!
Xx T i g e r L a d y xX's avatar

Report | 11/05/2014 5:27 pm

Xx T i g e r L a d y xX

Haha! It was vague enough I didn't give anything away I think.
Yeah, I probably should do that, just start at the beginning of the filler arc or something. Now I just gotta wait for a day when I don't have anything on. xD That might not be until December.

Thanks! Yours is cute. =3
Xx T i g e r L a d y xX's avatar

Report | 10/28/2014 5:29 pm

Xx T i g e r L a d y xX

Yeah, I've sort of been planning to go back and finish it for a while, but I could never remember where I left off. It was somewhere in the filler arc with the ? eggs I think.
Xx T i g e r L a d y xX's avatar

Report | 10/27/2014 6:45 pm

Xx T i g e r L a d y xX

No worries! Man, I loved that anime back when it was coming out. xD Never finished the anime version, did eventually read the manga.
Xx T i g e r L a d y xX's avatar

Report | 10/22/2014 5:07 am

Xx T i g e r L a d y xX

Are you cosplaying Amu Hinamori from Shugo Chara? :O
Tall Dark and Snarky's avatar

Report | 10/16/2014 7:23 am

Tall Dark and Snarky

Ahahaha, thank you, Vie. xo)
Okami Tenrou's avatar

Report | 10/15/2014 10:17 pm

Okami Tenrou

Thank you, you too - I mean I hope you have a good day too! heart heart heart

*hugs* x3
Draconian Descension's avatar

Report | 10/14/2014 7:43 pm

Draconian Descension

Hahaha... I'm glad someone finds me funny. Most of the time I get the feeling that people see me as a jerk. Heh.
Draconian Descension's avatar

Report | 10/14/2014 7:28 pm

Draconian Descension

No, I'm not evil


I am a good guy twisted
Astro Argentine's avatar

Report | 10/11/2014 11:58 pm

Astro Argentine

Yupyup, that's me. And I don't know what I want to do for the 31st, but there's still plenty of time to plan and test outfits for then.
3nodding
Astro Argentine's avatar

Report | 10/11/2014 10:21 pm

Astro Argentine

Hee, I've been sticking to my Johannes Cabal account for the last few months, but thank you!
I figured I could get in a bit of a sillier Halloween mood with this.
Echo Penn's avatar

Report | 10/01/2014 2:58 pm

Echo Penn

LOL Thank you for the present !
Echo Penn's avatar

Report | 10/01/2014 2:47 pm

Echo Penn

OMG! Thank you, Thank you, Thank you, so much for the gift! I LOVE it biggrin ! I can't believe you got me such a cool item! I am going for a " A powerful Devil in prison in the darkest, deepest, pits of Inferno-type cos-play " and I was able to utilize the item you gave me to fit my ensemble! So thank you so much for the gift!
Vitriolic Hedonist's avatar

Report | 09/18/2014 10:22 pm

Vitriolic Hedonist

-cuddles up on you- is this the only place i can find you?
Echo Penn's avatar

Report | 09/09/2014 3:30 pm

Echo Penn

I have never thought about that. I was researching on the net, quality scanners I might look into buying. I am afraid of getting some kind of used-dud scanner from a pawn shop, though. You know what they say, " You get what you pay for." lol.
Echo Penn's avatar

Report | 09/09/2014 2:30 pm

Echo Penn

But that's just it, I have been slacking off....a LOT! LOL.
I am using the time I have right now to at least write down my ideas and draw them out as much as possible. I am still saving up for a scanner though. My DeviantArt page has been empty for a long time. Need to post some pics up there.
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games