Erratic Elir

Erratic Elir's avatar

Last Login: 02/04/2013 11:14 pm

Registered: 01/03/2006

Gender: Male

Birthday: 06/15/1993

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

About

I'm gone.
I made many good friends, but things change in the end.
I log on every once in awhile, so leave me a PM if you want.
Thanks for the memories~
Elir






[Add Comment]

Journal

View Journal

Jesus On A Stick

Mostly write when I'm depressed, going away somewhere, or thinking about something so much that I explode.

Comments

View All Comments

Shippo Small n Mighty Report | 08/07/2010 4:00 pm
Shippo Small n Mighty
xd I forgot we were friends on hereeeeeeeeeeeeeeeee lol
VampireWolfcub Report | 06/17/2010 4:31 pm
VampireWolfcub
Gah, Vampy's sorry she didn't say happy birhday to you on Tuesday Elir love!
But HAPPY BIRTHDAY!!!
<33333
Ix-Bri-Chan-xI Report | 04/16/2010 4:10 pm
Ix-Bri-Chan-xI
thank you so much for buying ^^
Beeboo XoXo Report | 02/12/2010 3:51 pm
Beeboo XoXo
How did you unlock your ring?
Twinkle Diq Report | 02/10/2010 7:45 pm
Twinkle Diq
woah
great avi
the names tex
Mahou Chii Report | 08/27/2009 1:59 pm
Mahou Chii
Huh? What art? LOL; O AO; /can only remember the ugly mspaint couple art OTL
Mahou Chii Report | 08/23/2009 12:14 pm
Mahou Chii
Yeah~ And it would look really crappy, and Mao doesn't want to make mommy look crappy. ; v;a
Well~ I've been kinda angry at my art. It won't improve no matter how much I practice. ; A;
Mahou Chii Report | 08/11/2009 11:10 am
Mahou Chii
Oh...LMFAO. OTL||
I really can't draw realistic~ ; A;
&That's good to hear. o vo <3
I've been okay I guess. = u=;
Mahou Chii Report | 08/08/2009 7:15 am
Mahou Chii
MOMMY! MOMMY MOMMY! -glomps- > U< <3
How have you been? ; w;
&Do you want anything drawn? ò vó
I can't accept the item without giving you something! o Ao;
Mahou Chii Report | 07/27/2009 4:39 pm
Mahou Chii
Hmm...If you say so. o Ao;
LMAO; xDDD;

Signature


Is quitting Gaia after more then 5 years.
It's been fun! Toodles~

Thanks to all of those wonderful people that made this place my Haven in a time of need.

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 4.73

Total Posts: 15072

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!