Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 101 through 120 of 6805 comments

Moss Head Zoro's avatar

Report | 03/14/2015 11:16 am

Moss Head Zoro

heart heart heart

HEY!!!!
Kuroko Kusanagi V1's avatar

Report | 03/13/2015 8:31 pm

Kuroko Kusanagi V1

nice username
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 2:07 pm

Sakuya Kusanagi

wanna play some LoL? im currently using Ashe until I get Shyvana that's going to take me awhile DX
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 12:50 pm

Sakuya Kusanagi

lol to your own mule? XD I am to my good friend/enemy XD so the rp's are deadly
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 12:10 pm

Sakuya Kusanagi

XD did I tell you I got married on here?
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 11:46 am

Sakuya Kusanagi

I should be an alchemist on my mule then XD
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 11:33 am

Sakuya Kusanagi

im doing well XD how about you? I have so much alchemy stuff idk what to do with them DX
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/13/2015 10:44 am

Sakuya Kusanagi

oi >.> do you do alchemy? XD
H0peh's avatar

Report | 03/12/2015 2:56 pm

H0peh

I never got your comment!! UGGGGG. Well the notice for it!!
I'm doing pretty good, I have an apt on monday for my anxiety, so i'm keeping my fingers crossed I will finally get the help I need.
How have you been sweety?
Aurora Diamond's avatar

Report | 03/12/2015 12:51 pm

Aurora Diamond

i see you buying art!
Diamond ln the sky's avatar

Report | 03/11/2015 8:49 pm

Diamond ln the sky

A lot has to do with my relationship with jesus. As a christian I'm trying to get closer to him by removing things from my life that ever caused myself or anyone else grief. Gaia? Well it's self explanatory.. I regret everything that ever happened and I truly forgive and ask forgiveness to any who were involved in anything negative to do with me. I wish there was a rewind button but there isn't. So to be free of the guilt and the memories I'm removing what caused it all from my life! I don't regret this at all! It's actually relieving. But I have Skype in the case that anyone wants to keep in touch c:
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/09/2015 4:27 pm

Sakuya Kusanagi

sure on the weekend would be nice smile
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/09/2015 2:02 pm

Sakuya Kusanagi

XD we should play tonight but im still a noob sad
Diamond ln the sky's avatar

Report | 03/09/2015 1:54 pm

Diamond ln the sky

How are you~? heart
Kiro_Shinigami's avatar

Report | 03/08/2015 12:50 pm

Kiro_Shinigami

@A@ thankyou <3
Mokoni's avatar

Report | 03/06/2015 4:14 pm

Mokoni

chibimokoni
Mokoni's avatar

Report | 03/06/2015 4:13 pm

Mokoni

gonk gonk Come baaaaack
Sakuya Kusanagi's avatar

Report | 03/06/2015 3:21 pm

Sakuya Kusanagi

added you X3 im still new at that game so im so going to suck XD
-Lady-Cynthea-'s avatar

Report | 03/06/2015 12:30 pm

-Lady-Cynthea-

Too sweet! heart whee
Nah she already dropped by xd
MissPinkPoisoN's avatar

Report | 03/06/2015 11:33 am

MissPinkPoisoN

Icy Ojou-sama's Eyes I love this eyes too! Thx n hope u have a beautiful day! gaia_angelleft emotion_bigheart gaia_angelright
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games