EdMalJinxed

EdMalJinxed's avatar

Last Login: 07/27/2014 8:24 am

Location: Iowa

Birthday: 01/13/1994

Occupation: student

keine Ruhe!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

meine Schablone

Kunst ist alles

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

der Regenbogentraum

We've had it ever since that night we looked up at the stars and realized we wanted them for ourselves. .

Musik

silberne Zungen

View All Comments

tobi-chann Report | 03/05/2011 4:38 pm
trololol
Love Requiem Report | 03/20/2010 4:39 pm
YEP! mrgreen Wish you were here to celebrate with me! Not that I'm up to celebrating yet xD
Of course =3

I'm glad ^_^
That's good! I would hate for it to be a hype-killer. Hopefully I'll get a chance to see it sometime soonish
Hmmm... Interesting. hope thats fun.

Kay whee Tomorrow, then. Probably. 3nodding
Love Requiem Report | 03/20/2010 1:41 pm
I am so bruised and battered, exhausted and getting sick from this past week.
But I made Music N Motion! whee I am so unbelievably thrilled and extreamly pleased with all the other choices and cuts as well mrgreen
And I think I'm gonna go get my hair cut tomorrow. Finally! It really needs to be done =3

How are you?
And how was Alice in Wonderland?
Love Requiem Report | 03/12/2010 9:35 pm
yeah, i know xP but i'm actually sticking to it this time! And I'm glad you think so =3
Things have been alright. Pretty stressed cuz MnM auditions are in a week!
I just finished with Midterms. So thats good.
And its fine. I haven't been on much either.
how about you?
Love Requiem Report | 03/09/2010 8:30 pm
LOLz yeah xD
It really is. I luffs pokemon whee How silly I am
And I changed my mnm audition song. for the billionth time. Krystal's gonna be all like "Oh my god echo!" And I'll be like "*Sigh* Yeah... I know =/ "
But I think this one's gonna work! =3
http://www.youtube.com/watch?v=0M-aWPapnw8
I'm gonna go from 1:11 - 2:11
Love Requiem Report | 03/08/2010 7:17 pm
Oh wow. eek I'm not honestly surprised though.
Love Requiem Report | 03/08/2010 6:29 pm
fer serious =3
Oh? Which was that?
Love Requiem Report | 03/08/2010 3:27 pm
Haha yeah whee best thing ever
Love Requiem Report | 03/07/2010 10:44 pm
"Do you know anyone who says Radical anymore?" whee
Love Requiem Report | 03/07/2010 6:55 pm
Well of course xD