Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 13210 comments

Dark Chansey's avatar

Report | 10/11/2016 1:43 am

Dark Chansey

      lmao! that's better then!
      I mean I also just logged in today after many days or weeks of not logging in due
      to Mystic Messenger, internet, personal things to do like taking care of sick sister, etc.

      overall, i think, i'm doing fine too. hope you have a nice day too~ ^ o ^
      ..

      ...signed Dark Chansey
milk stain's avatar

Report | 10/08/2016 11:19 am

milk stain

you wiiiiill
but i can imagine a 90 year old syd being like "GOD DAMN THIS TRIGH-OHNO-MET-TREE BULL s**t"
milk stain's avatar

Report | 10/07/2016 2:04 pm

milk stain

but i bet you're gonna be rolling in the dollas lol
do your best!!
milk stain's avatar

Report | 10/07/2016 1:12 pm

milk stain

hey bb
nothing much just playing acnl and s**t posting
you?
TheWorldsMine's avatar

Report | 10/07/2016 1:05 am

TheWorldsMine

I got 16,000,000,000 rn for the cloud all I got send me trade if interested
milk stain's avatar

Report | 10/02/2016 9:11 pm

milk stain

yus
Dorpheus's avatar

Report | 10/02/2016 8:32 pm

Dorpheus

girl i was with this one guy for like 2-3 months before getting back w. kris rofl
worst mistake EEEEEEEEEVEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dorpheus's avatar

Report | 09/26/2016 8:19 pm

Dorpheus

THANK YOU HEHE
warmnbubblyinside
Dark Chansey's avatar

Report | 09/23/2016 11:00 am

Dark Chansey

      lmao i'm not often on gaiaonline anymore.
      often = everyday+long hours.

      due to problems and playing Mystic Messebger all over again. crying
      how are you? what you've been up to Luxo Jr?
      ..

      ...signed Dark Chansey
Mother Birthday's avatar

Report | 06/07/2016 7:40 pm

Mother Birthday

User Image 06-08-16
nirvanakid96's avatar

Report | 06/07/2016 7:13 pm

nirvanakid96

yup it went through. thank u! smile
nirvanakid96's avatar

Report | 06/06/2016 6:21 am

nirvanakid96

did the trade go through or is there something else I have to do?
nirvanakid96's avatar

Report | 06/05/2016 2:00 pm

nirvanakid96

k. ill try to trade now
nirvanakid96's avatar

Report | 06/05/2016 10:37 am

nirvanakid96

should I start the trade so this way I don't mess it up again? xD
nirvanakid96's avatar

Report | 06/05/2016 10:26 am

nirvanakid96

i didn't...I don't think. I don't remember how to trade....
nirvanakid96's avatar

Report | 06/04/2016 1:45 pm

nirvanakid96

ok thanks
nirvanakid96's avatar

Report | 06/04/2016 9:20 am

nirvanakid96

yo bro! i'm crafting stuff and I was wondering if u may have any red bugs or ink to spare.
nirvanakid96's avatar

Report | 05/20/2016 4:58 pm

nirvanakid96

I dont know but dinner is done so im not sure when ill be on again xD text me whenever dude
teIevision's avatar

Report | 04/29/2016 5:02 pm

teIevision

rightttt talk2hand
teIevision's avatar

Report | 04/28/2016 6:18 pm

teIevision

i was like uh no LOL bye af n***a @ pm
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!