Journal

View Journal

[:journal-title:] my weird journal

my weird journal of the guy who was told by his bro he sounded like Jesse Mcartney

Signature

If you have memorized the opening song in D.N. Angel in japanese then your on the same level as me as a animelover


About

About me eh? well to answer that just ask me don't be shy

Recent Guests

Dezan

Dezan's avatar

Last Login: 10/26/2014 8:39 pm

Registered: 05/28/2007

Gender: Male

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Forums

Posts per Day: 0.40

Total Posts: 1081

Latest Posts

Store

Welcome!
glad to have you I don't have very nice things but I try to sell what I have for a low price

 

View Store

Comments

View All Comments

forever darkness-prevails Report | 07/23/2014 7:05 pm
forever darkness-prevails
I'm doing great too. Been working part time and babysitting my nephew when my sister works. And trying to find another part time job as well. And been hanging out with friends and also been hanging out with my bf James heart

I'm actually getting ready to go on vacation soon with my bf James and our friend Meno and Meno's family as well to Disneyland!
pinkuXneko-hime Report | 07/23/2014 6:19 pm
pinkuXneko-hime
lol omg omg T.T i'm soooo srry i just noticed now your message on gaia ty btw biggrin i hope we can text or something sweatdrop how are you man T.T i srly felt like i died lol
allyson_loveslife Report | 07/21/2014 11:35 pm
allyson_loveslife
I'm doing great. Just been working, helping my husband provide for our little family. Yes, a lot has changed in my life, since we have last talked.
allyson_loveslife Report | 07/15/2014 11:08 pm
allyson_loveslife
Hello. I had saw that you had commented on my profile, a while back ago. Sorry for the late reply.
forever darkness-prevails Report | 07/15/2014 3:40 pm
forever darkness-prevails
Hey, what's up? It's been awhile! How's it going?

Oh, and btw, would you mind deleting my old account, sweet_shygirl19 please? Since I don't use it anymore, and I don't remember my password to log back on. lol. Thanks.
agnikai Report | 07/06/2014 5:40 pm
agnikai
Yep, I sleep as much as I can emotion_awesome Wait, your left hand? cat_surprised How could anyone injure their left hand? What have you been doing, HMM? (I'm kidding lol cat_razz )
pinkuXneko-hime Report | 06/30/2014 10:16 pm
pinkuXneko-hime
hey dezan how are you happy late birthday man i'm sorry for not talking to you more often i got a new job so work and band and struggling with bills alongside ex bf is pretty hard but u have ben a really good friend biggrin
i hope we can still talk biggrin
agnikai Report | 06/29/2014 7:34 pm
agnikai
Tentatively back cat_sweatdrop I work nights now, and that leaves me tired after shifts (am resting up to avoid a cold I feel coming on as we speak). You doing well I hope? cat_3nodding
Princess Fluffybum Report | 06/25/2014 8:59 pm
Princess Fluffybum
that is the idea, yes. ouo
pinkuXneko-hime Report | 06/23/2014 7:33 pm
pinkuXneko-hime
sorry alot has happened and well my bf well i guess you can say we aren't going out anymore ugh it's all my fault. alot of drama and i wish he would talk to me he's so busy with work and school but i hope you are doing okay biggrin i'm sorry for not keeping in touch sweatdrop
 
 
picture

If you like anime then your already my friend ^_^

If you like anime then your already my friend ^_^

If you like anime then your already my friend ^_^