About

HELLO and KONNICHIWA. I say konnichiwa because I need to blend in with my Japan obsessed friends...:'(

<------------PHEER MY AVA.


My interests are:
-Anime/Manga
-Video games smilies/icon_mrgreen.gif
-Photoshopping for hours only to come up with a piece of crap picture smilies/icon_smile.gif


Read this so I don't have to hit you with a shovel smilies/icon_smile.gif

I'm 14 in the 9th grade. I take French 2, in case you're wondering. My birthday is 9/20/94, so get me cool online stuff then. I'm online A LOT. I'm just not online for very long. As in, most Gaians will get online, then I'll get online, then I'll leave before they leave.

Yes, I enjoy anime and manga. smilies/icon_razz.gif My favorite movies are anything made by Monty Python and, of course, Miyazaki! User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

The main mangas I read are: Death Note, Ouran, Furuba, Vampire Knight, xxxHolic, Tsubasa, and Hikaru no Go.
The animes I watch (or have watched) are School Rumble, Code Geass, Lucky Star :3, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Tsubasa, Ouran High School Host Club, Death Note, and Fullmetal Alchemist.

My favorite games would probably be...
SPORE
Phoenix Wright Series
Super Smash Bros. Melee
Half-Life 2 and episodes
PORTAL
Team Fortress Classic & 2
Tales of Symphonia
Animal Crossing & Wild World
Legend of Zelda: Twilight Princess (IT ENDED!!!! *sob*)
Super Mario Galaxy

MY PROFILE - For this profile I used threefatesangel's "Bakura: White Darkness" profile layout. I've used it for a while, and it's served me and my photoshopping craze very well. Thank you for Tektek doing all the coding for me!

Friends

Viewing 11 of 11 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

GIGGLE JUICES

Report | 01/02/2009 10:19 pm

GIGGLE JUICES

hey! wassup? btw i got a new hair style! User Image the pic is on my profile in the about me section! XD
GIGGLE JUICES

Report | 08/05/2008 6:55 pm

GIGGLE JUICES

both. =_=
GIGGLE JUICES

Report | 08/05/2008 6:23 pm

GIGGLE JUICES

well, we pretty did drills the entire time we were there, and we did a LOT of jumping, running, and volleying. my arms r STILL red!!!!!! User Image
GIGGLE JUICES

Report | 08/05/2008 5:50 pm

GIGGLE JUICES

guess what? i had my 1st day of volleyball tryouts and i am POOOOOOOOOPED -_-" User Image
Quinth

Report | 08/04/2008 7:45 pm

Quinth

Aww just get that washable bleach hair dye and don't wash your hair for two days! User Image
GIGGLE JUICES

Report | 08/04/2008 2:34 pm

GIGGLE JUICES

its official that i aint going tah otakon
Quinth

Report | 08/03/2008 6:36 pm

Quinth

LOL! User Image I may just have to check that out now B) lol

Well I'll hope to see ya at the Gaia panel or the booth or some such then! Trust me, you'll see the Kiki and you'll KNOW. User Image
Quinth

Report | 08/03/2008 12:27 pm

Quinth

Hm. Don't believe I've ever seen that anime.

I'll be wearing Gaia t-shirts and plushies and my button hat with a Grunny stuffed inside. :B User Image

Oh, yeah, and a GIANT KIKI will be in my arms at all times. ;D Mwahahaha! User Image
Quinth

Report | 08/03/2008 11:28 am

Quinth

I'M GONNA TAKE LOTSA PICTURES MMMYES. User Image

I'm probably not gonna finish my costumes, just go in all my Gaia-gear. User Image
Quinth

Report | 08/03/2008 11:24 am

Quinth

You knows it! User Image Are you?

Signature