Friends

Viewing 7 of 7 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

II_l0V3_MUSiiC_II

Report | 12/27/2008 8:16 pm

II_l0V3_MUSiiC_II

thanx for buying and nice profle User Image
Kittykat24135

Report | 11/30/2008 10:34 am

Kittykat24135

Hey
Teh Baconator

Report | 07/31/2008 2:19 am

Teh Baconator

User Image Thank you sooo much!
Ressyy

Report | 06/27/2008 12:22 am

Ressyy

Pfft, your art is cool. =P
snuffaluffagus love

Report | 02/26/2008 10:37 am

snuffaluffagus love

Hey hun!

Hows life? Your right we haven't talked in a while. Sorry, I haven't really been on lmao



I see you got your hawk back tho, looking hot! Lol

You should get one in real life, I wanna see what a mohawk would look like on someone with curly hair! XD
Lady True

Report | 07/20/2007 2:23 pm

Lady True

HI!

Yea nothing much really. =_=;



How about you??
strifestreak

Report | 05/08/2007 1:15 pm

strifestreak

Haha, I know exactly what you mean. Those EBgames people tend to be sorta evil...In the very friendly buy some games kinda way.

Me and my friend got Naruto:Ultimate Ninja. It's pretty easy to beat, and it's real adicting. Get that one, it's the shiz! We finished it in like three days O_o We're still doing some missions though. It's an awesome game. And the other Naruto games cost around forty bucks, so this one's best. 20 or so bucks. I mean, I don't really like Naruto but the games are awesome. ^^ You have to play with a friend though, it's more fun. A two player game.
spiderman143swife

Report | 05/08/2007 11:20 am

spiderman143swife

thanks lol my freind did it for me we dressed up the same for a few days. lol now that she changed i'm going to. lol though i can't wait to see how much cooler it looks when i get my lunar cloak xd 4laugh
strifestreak

Report | 05/01/2007 2:59 am

strifestreak

Hahaha, no problem. -pet pet- I still lurve you. XD

Yeah, we got three. We really wantede multi-player games. I can't really remember their names lol, because I'm lame, but I'll be playing them soon and I'll be sure to tell you. XD I DO know however that we bought a nartuo game. Because we're freaks.

Dude, our EB games worker people are so funny. They're always making jokes and they help you out a whole lot. We got into a discussion with this one guy about how it's stupid that all naruto characters prnnounce 'naruto' a diferent way. They're real awesome. whee
strifestreak

Report | 04/29/2007 6:02 pm

strifestreak

Yeah, Death Note is awesum. whee I like reading manga more than watching anime, but sometimes the show is better than the manga so...You make-do. I saw book 11 today at barnes and nobles. I was about to buy it but EBgames had a 'Buy two used games get one free" and we sorta blew all our money on that instead. XD We got some pretty awesum games though. biggrin

Signature


PM me if you want free art
Freebies Given | DeviantArt | Tumblr