Registered: 04/14/2006

Gender: Female

Location: Dark Corner

Birthday: 03/01




I am a university graduate with a Bachelor of Science in Kinesiology and an interest in Sport and Social Psychology. During the winter I am an avid curler. Prior to my current medical problems I was also a half marathon runner aiming to eventually run in the Canadian Death Race (125km run through the Canadian Rocky Mountains). I love reading and writing and am involved in a couple literate RPGs.

No random friend requests please!
Talk to me. I don't bite (usually).


View All Comments

SilverFoxThief Report | 11/27/2015 3:13 pm
Aaaw... emo

After 5:50! =3 I hope to actually be eating sometime around then though.. lol
SilverFoxThief Report | 11/27/2015 3:09 pm
Oh! I forgot! When is your next glow? emotion_kirakira
SilverFoxThief Report | 11/27/2015 3:07 pm
3nodding Yeah, I think that made that line much more clear! I know exactly what you're talking about...that is, if we hadn't been talking about it.. xd Don't advertise your own glow by quoting former players/bumpers! 3nodding ...I've only had that happen a couple times to me, but...it does kinda scream desperation.. sweatdrop

Btw, I noticed you added a new section about using mules. Not that I have one, but...is that true? People might avoid glows if they think the numbers are bolstered by mules? surprised I thought it had a lot more to do with fish types than number of players.. sweatdrop Who has 5+ mules to grab? eek ...I'd ask how they can log in and out fast enough to catch it for each glow, but...I'm still blown away at how last year I stumbled onto a post where someone boasted having 42 accounts to get the one snowflake grant from fafnir, you know when you had a 15 minute window to get 1 snowflake.. sweatdrop Gosh, I bet he wasn't too happy when the snowflakes weren't unsoulbounded though.. surprised

surprised Oh so you held off? Wait...they repeat the same themes every week? eek Probably not a bad idea to mull over the blueness for a while though. =3

eek rofl So the Poke reference inspired you to want to play a ninja game? Haha, that's actually a pretty cute suggestion! whee If you decide to do make a game of it and need any fish, let me know. I have quite a few fishies from Hikari's game in OFG and...gosh, it'd probably take 10 years for me to use every last one of them with the nearly year-long lifespans of some of them! eek Nothing fancy though, just things like Hamuhamu and Turtles if you'd like any for the game. =3 I love the idea! whee

lol Well I can understand that! Sometimes you've gotta change the avatar up a little! =3 ...Me keeping my avatar unchanged for weeks or even months on end is a rare exception.. sweatdrop lol
SilverFoxThief Report | 11/27/2015 12:20 pm
surprised Oh, is that what you meant by that first one? Don't advertise your own glow by quoting previous bumpers in your glow thread? surprised ...Oh! I didn't get that when I was reading it, but now that you put it that way, it makes sense! xd Yes, that would be my suggestion then! Just a little clarification there would be helpful.. =3

I can't help but wonder... Do people bump threads without playing just because it's lazy or...dare I say, they just don't care to play other people's glows and advertise their own? I'd like to be optimistic here, but...some people only seem to bump for self-serving reasons... I'd rather be wrong, but.. sad

A wild ninja attacked! Fight, run, or use an item? Can't escape! ninja lol

Wilder? surprised And another potential for the runway? biggrin Well...sorry I didn't see this 'til now, but it's very much blue! I like that the background isn't just matte blue, I think it makes it more interesting. =3 Let me know if it ever made it to the runway! whee
SilverFoxThief Report | 11/26/2015 10:01 pm
But! But! But! ...I was so hungry! ;.; Haha ^_^

So I looked over the first page and other than the Gaia Labs thing...only one thing caught my notice as maybe a little off. In the BG etiquette part, the very first line says "Do not quote users to bring them to your glow" and I thought "Yeah, it's kinda rude to advertise your own glow without playing the user's own", but...when I realized there was a separate section for not just bumping but playing too later on, I wasn't sure if you meant bring them to *their own* glow or yours as advertisement. Just maybe a little clarification there, but I think everything else is well organized and thought out. =3

Btw...I happened to click on the fifth page to see if there was anything more for the guide and found "A wild ninja has appeared!" at the top! ...Nice one, Dark! lol whee

Oh! And I did happen to notice that lovely blue in your avatar! I'm used to seeing you in red. lol I love the blue swirly thingies! And the blue background! Oh...It's all lovely together.. emotion_kirakira
SilverFoxThief Report | 11/26/2015 7:10 pm
^_^ Of course I'll look! I just need to eat a bit first.. lol
SilverFoxThief Report | 11/26/2015 5:09 pm
*happy squeak!* whee

Btw, I'll bet it was just a normal thursday for you, but...I hope you had a good one nonetheless. =3
SilverFoxThief Report | 11/26/2015 5:00 pm
Ah! >.< Sorry Dark! I was having Thanksgiving lunch with family up until a little while ago.. sweatdrop When might your next glow be? emotion_kirakira I think we're gonna gold off on dinner for a while, so I could probably snag it if it's in the next hour or so! ninja

My next glow, if you'd like to know, is after 6:10pm. =3
SilverFoxThief Report | 11/25/2015 8:35 pm
Hey Dark, when you're on, when's your next glow? ninja
SilverFoxThief Report | 11/24/2015 10:28 pm
Ah, well...I'm not terribly surprised if the duration varies. It probably also depends on the level of curling - for example, if there is such a thing, little kids curling for 2 hours would probably be a bad idea.. sweatdrop

Hmm...I didn't think about youtube! lol Maybe I will! =3 It might be cool to watch an Olympic level game too.. whee

eek Whoa! Late dinner for sure! sweatdrop Well, there's always tomorrow. =3 And I hope dinner's good! 4laugh

Ah! ...Th-Thank you! redface I made it more or less for the American Thanksgiving coming up this Thursday. =3 Gobble gobble says little turkey! whee lol


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.