About

I go by the names Lu, Lulu or Ruru. Profile has autoplay, so be warn that you might hear Sarah McLachlan songs.~

Rest in peace, Luna and Betelgeuse. Daddy/Grandpa will always love you.

Dumpling the Bear is the last non bunny itemOr not.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

My Tumblr, YouTube, Twitch and Instagram

AwakenedWithin for PS3
Awakened Within for 360
shadow_puppetry for Steam
Nintendo 3DS: Lu - 3222-6927-6422 - Pokemon Y Friend Safari zone is Wooper, Diggerby, and Dugtrio.
Nintendo ID: AwakenedWithin

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Kuroos

Report | 07/29/2015 5:14 pm

Kuroos

lots of smoke.
it's so dry trash/land-fields are easily set on fire
Kuroos

Report | 07/25/2015 7:41 pm

Kuroos

uvu no storm here just...fires lol
well i guess that;s good
Madam Ace

Report | 07/24/2015 8:11 pm

Madam Ace

It's a Twink with a little more muscle. xd
Madam Ace

Report | 07/24/2015 7:47 pm

Madam Ace

Go ahead, if you want to look like a Twonk. rofl
Madam Ace

Report | 07/24/2015 7:16 pm

Madam Ace

Hahahaha, I don't even think my avi would be considered bara either...

But you look adorable!
Naturalist

Report | 07/24/2015 6:56 pm

Naturalist

Rofl it's okay! Just take a look at your twinnie! ^^
Naturalist

Report | 07/24/2015 6:52 pm

Naturalist

Haha yayyyyy! Dem abs emotion_dowant
Naturalist

Report | 07/24/2015 5:37 pm

Naturalist

Hey Lu! Gonna wear a bikini? c:
Kuroos

Report | 07/20/2015 9:25 pm

Kuroos

lol where u at thunderstorm it's just super hot

i'm okay. i went to orientation for college lol it sucked. lots of info I didn't need to know. like i don't need to spend 2 hours sitting in a room telling me not to drink LOLL

how are you lately?
Kuroos

Report | 07/19/2015 6:16 pm

Kuroos

lol yup! it sucks

LA is so dry

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
On the internet, nobody knows you're a bunny.
Questing all bunny items.
Bunny love.~
My feels, they huuurt