Dannsterr

Dannsterr's avatar

Last Login: 07/23/2016 12:17 pm

Registered: 04/21/2009

Gender: Male

Location: Milwaukee

Birthday: 02/04

Comments

View All Comments

tame impaIa Report | 10/23/2012 4:27 pm
tame impaIa
yup. cat_stare
tame impaIa Report | 10/23/2012 4:08 pm
tame impaIa
lol ok. let me get you some midol because clearly you're on your period ok
tame impaIa Report | 10/23/2012 3:41 pm
tame impaIa
ok so i was looking at my recent visitors and i saw that
YOU LIKE MAID SAMA? I NOW LOVE YOU, SIR. heart
Tiffuh Report | 08/04/2012 9:41 pm
Tiffuh
emotion_eyebrow
Tiffuh Report | 08/04/2012 9:38 pm
Tiffuh
=.=
Tiffuh Report | 08/04/2012 9:05 pm
Tiffuh
I haves a smoothie. emotion_dowant
Tiffuh Report | 08/04/2012 9:02 pm
Tiffuh
Too late. 3nodding
Tiffuh Report | 08/04/2012 8:33 pm
Tiffuh
Doubt it. emotion_eyebrow
Tiffuh Report | 08/04/2012 8:25 pm
Tiffuh
Yep. I'll show you once it's done. I had my hair cut and it looks kinda BLAAAAAAAAAAAAH so I'm gonna dye it. And hopefully I won't look like a crazed hobo dude. ^-^
Tiffuh Report | 08/04/2012 6:13 pm
Tiffuh
I am gonna dye my hair tomorrow. ^-^
 

Signature

<3

 
 
picture
picture
picture

browser

bowser

[b] Hi ;D [b]

<3