Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments


Viewing 1 through 20 of 369 comments

Risky Foxxie's avatar

Report | 09/27/2015 10:53 am

Risky Foxxie

XD lol ty.
Chrome isn't working so well for me either XD I can only see the halo that was above my avie crying
Captor-variety-girl714's avatar

Report | 05/15/2015 12:10 am


thanks dude^^
Captor-variety-girl714's avatar

Report | 05/14/2015 9:24 pm


just so you know i change my avatar alot sweatdrop
LadyAsami's avatar

Report | 05/12/2015 2:59 pm


Nice to meet you! =) & Thanks for the compliment! I don't ever enter my avatar, but that'd be something fun and new for me.
yerbamate_love's avatar

Report | 05/12/2015 2:20 pm


redface gee, thanks! whee lol no I haven't...didn't think I was avi worthy lol!
And btw, you're avatar is super cool! You look like a BA. hero n.n
NECROPHlLlA's avatar

Report | 05/11/2015 11:42 am


song quote 3nodding
Risky Foxxie's avatar

Report | 05/07/2015 3:33 pm

Risky Foxxie

Thank you! 3nodding I thought about it but at the same time, I don't really think this one is good enough emo
myisharobins2's avatar

Report | 04/24/2015 7:27 am


Maybe I will. I was thinking about it early so I guess this be a sign to enter but I'm going to sleep now I realy need it I'm starting to make spellingmistakes and errrors. 3nodding emotion_zzz
So hear a hug for your kind words to me emotion_hug emotion_hug emotion_zzz
myisharobins2's avatar

Report | 04/24/2015 7:03 am


emotion_kirakira Thank you redface
English Fries's avatar

Report | 03/30/2015 7:15 pm

English Fries

Thank you so much for voting me and leaving a comment; that was very thoughtful of you and I hope you that you will have a nice day. wink
Razer's avatar

Report | 01/31/2015 8:20 am


Thank you for accepting my friends request. biggrin
Arlette Mori's avatar

Report | 01/30/2015 9:23 am

Arlette Mori

I personally think Rina squeeing at *anything* would be cute. xd
Omg Nessie2's avatar

Report | 12/13/2014 4:07 pm

Omg Nessie2

Thx smile
No I have not
ES1K's avatar

Report | 12/13/2014 9:11 am


Thank you! The kitties don't work with a lot of backgrounds but this one does! heart
TantisSukesada's avatar

Report | 11/26/2014 11:57 am


Thanks I like yours as well. And I remember you I don't remember the thread but I believe it was yours. I gave plenty of money i'm just giving it to the less worthy, like my brother he just joined but he doesnt have a trading pass yet. Send me a friend's request we can keep in touch.
Angelliya's avatar

Report | 11/21/2014 9:39 am


Hehe, you're welcome and thank you. ^^
Razer's avatar

Report | 09/26/2014 11:28 am


I may do that since I play music and random themes. xd
It's a pleasure in meeting you. heart
Razer's avatar

Report | 09/22/2014 3:45 pm


Met you in cards. heart
imGloomy's avatar

Report | 09/19/2014 12:07 pm


Liliahna's avatar

Report | 05/21/2014 6:24 am


oh yeah she did. I could try. she only told me that there was a drawing contest not what to draw or anything
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games