About

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

Friends

Viewing 12 of 29 friends

Journal

AHHH! ok then

hahahaha it's a journal....my precious!


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

T3h Karter

Report | 12/26/2012 7:35 am

T3h Karter

3nodding
Angry Zuberi

Report | 08/22/2009 8:03 pm

Angry Zuberi

how do u do more then 1 clone tell me plz
Ash-Uh-Lee-x

Report | 07/30/2009 7:21 am

Ash-Uh-Lee-x

Ayye;Lonq time no talk.
Sup?
-I- DJ IV -I-

Report | 07/21/2009 12:57 pm

-I- DJ IV -I-

Add Meh
iTz t3DDyy

Report | 06/18/2009 12:17 pm

iTz t3DDyy

Yo i see myself in 1 dem picz on my old account im BoomKiiD
4 Mob S t a r TyPhoon 4

Report | 06/18/2009 8:15 am

4 Mob S t a r TyPhoon 4

Lmao Nice Picz!
d-_-b meezy

Report | 06/17/2009 3:57 pm

d-_-b meezy

ay man can u donate a little bought 4 maha vi needlike 40k ;/
ByeBye-XD

Report | 06/17/2009 1:43 pm

ByeBye-XD

cud u send me PM
Jonny D-Block

Report | 06/17/2009 1:03 pm

Jonny D-Block

u promoted meh
LilRascal Stackz

Report | 06/17/2009 11:21 am

LilRascal Stackz

Ayo nig,

Lemme in on that d- -b shiit bruh,,