Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 7235 comments

btchtrovert's avatar

Report | 07/13/2015 7:26 pm

btchtrovert

Eh never watched it lol y?
Ksimari Kouhai's avatar

Report | 07/06/2015 2:40 pm

Ksimari Kouhai

omg your avatar is sooooo cute *^* can't get over it, hehehehe c:
l l Pug l l's avatar

Report | 06/30/2015 5:18 am

l l Pug l l


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Like your avi

RaimuKiri's avatar

Report | 06/29/2015 10:52 pm

RaimuKiri

Hihi~ saw we had mutuals uvu; sorry
yeojie's avatar

Report | 06/29/2015 7:27 pm

yeojie

i have no idea but it was on their website when i checked, iwanna goooo

& yesss that music video gives me life
heikaru's avatar

Report | 06/29/2015 6:37 pm

heikaru

Thankies!! emotion_kirakira
yeojie's avatar

Report | 06/29/2015 6:34 pm

yeojie

lmaoo heart
theyre sooo good & good ppl too smile
they have another album comign out in fall !
& goin on tour in america in the fall too wahmbulance wahmbulance exclaim

i reallyyy like smokey taboo from grey oceans too
idk if u have spotify but https://open.spotify.com/track/4FgXrriZwVJYzZaGzY4pef
heikaru's avatar

Report | 06/29/2015 6:28 pm

heikaru

Your avi is soo pretty!!!
yeojie's avatar

Report | 06/29/2015 6:26 pm

yeojie

yessss thats a great song ahhh!!
& im so jealous!!!
ive loved them since 2007 when i saw this performance
https://www.youtube.com/watch?v=Exm8bKidg4Y

sooo good
The Techno King's avatar

Report | 06/29/2015 1:37 am

The Techno King

Oh no, gently of course; have you never had someone scratch your scalp after it's been in a ponytail all day?

Basically, it's better than sex.
The Techno King's avatar

Report | 06/29/2015 1:30 am

The Techno King

Well, I'm not the type to walk on people razz
But for srs that hair god damn I would scratch your head all night
The Techno King's avatar

Report | 06/29/2015 1:26 am

The Techno King

well from what I can tell so far I might consider that totally worth it
redface
The Techno King's avatar

Report | 06/29/2015 1:17 am

The Techno King

How about you hide my face in there too
4laugh
I could get lost in those sultry eyes for hours
The Techno King's avatar

Report | 06/29/2015 1:13 am

The Techno King

My god woman, your hair is quite something. Absolutely beautiful, I bet it comes in handy too.
milk stain's avatar

Report | 06/29/2015 12:14 am

milk stain

ooo i like that
may wanna slow down the bobbing on the newer ones
milk stain's avatar

Report | 06/29/2015 12:07 am

milk stain

i bet you're just as adorable and sweet like your personality heart
milk stain's avatar

Report | 06/29/2015 12:01 am

milk stain

omfg you are so sweet cry
milk stain's avatar

Report | 06/28/2015 11:58 pm

milk stain

lmao idk some people tell me i'm pretty
but i grew up not being told if i was pretty or ugly
and with no one telling me i was pretty, i automatically thought i was ugly and no one said it to my face
y'know??
milk stain's avatar

Report | 06/28/2015 11:48 pm

milk stain

nah i wish i was that pretty lmao lol
milk stain's avatar

Report | 06/28/2015 11:45 pm

milk stain

i haven't been pixelling a lot recently
i just haven't been up for it. i may just do some cheap traditional doodles and stuff just for some quick gold
oh and here http://i.imgur.com/sKtuGNj.png
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games