Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 7150 comments

II Black Licorice II's avatar

Report | 02/21/2015 10:27 pm

II Black Licorice II

Chels from Second Life?
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 1:56 am

Shreddedpup

Sounds like you got it.
That's a relief cause frankly I thought I'd ******** up at describing it. XD
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 1:46 am

Shreddedpup

Yeah. I know. It's confusing. It's far from being an exact science. You've just gotta try to make the right calls.
Don't blindly follow what others say. But listen. When you've listened think about it some.
Try to look at yourself and who you feel you are and see if what they've said fits. If it helps seek the thoughts of others that you trust.
If you don't feel their insight fits or you just can't find any way to agree with it, don't.
If you do see what they say, even if you didn't before, then learn from it.
Alternatively you CAN play it safe and only seek your own counsel.
I've just found I've lived a happier life and bettered myself by taking stock in the counsel of those I've come to trust.
It's confusing, but I feel it's worked for me. If it doesn't fit you and your life, then I'm sure you can find a way that better suits you. You're smart.
Sorry if this isn't very clear. Sometimes my thoughts just aren't articulated as well as I'd like. Language is both freeing and restricting.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 1:35 am

Shreddedpup

I dunno it's tricky. It can be harmful depending on how you filter it and can create insecurities.
I'm gonna sound like a broken record here and I'm sure you can tell by now I use this word a lot but you kinda have to "balance" your judgement and the insight of others.
You don't want to become so self absorbed that you blindly shut out positive insights.
But you don't want to become so reliant on the word of others that you lose your sense of self and let yourself be manipulated.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 1:21 am

Shreddedpup

Well there's always more to learn from others. The insight of others is not to be ignored and can help open your eyes to what you were previously unaware of.
Of course you have to judge for yourself what to believe and what to disregard from others. But I find sometimes it can open you up to traits you weren't aware of and things you weren't aware you did.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 1:06 am

Shreddedpup

That's the hope! I hope to learn more about myself through others. And that has been pretty helpful.
But I know there are some things about myself I have to find on my own. That's the tougher part.
I'll keep striving for it none the less.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 12:52 am

Shreddedpup

Wish I knew. XD
I mean I dunno. I've always been talkative and friendly. I tend to analyze things for better or worse I guess.
When talking with someone I tend to pick up on hidden meanings and tones.
I honestly really don't know what about me has been special. I've only very recently begun looking into myself.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 12:42 am

Shreddedpup

Hmmm yeah your energy. And how in touch to things you seem to be.
You are quite awesome.
There are always those out there who treat others like s**t.
But it's very good of you to forgive them and have love for them anyways.
You should keep the people like that out of your life but it's very good to let go of any negative feelings towards them like that.
Many people could learn from that kinda attitude. Myself included at times.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 12:35 am

Shreddedpup

Hmm would you know what's magical about yourself?
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 12:33 am

Shreddedpup

Best part of my personality huh? Wouldn't know myself tbh. Guess I'll just have to see with time.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/09/2015 12:16 am

Shreddedpup

If I'm magical, it hasn't really shown itself yet. Though that is curious to think about.
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:59 pm

Shreddedpup

Magical power? Howso?
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:44 pm

Shreddedpup

Another interesting thing about you. I'm all white and small towny and plain.
Not as cool as you and your gangsta ways. :p
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:34 pm

Shreddedpup

That actually made me laugh a bit. Didn't expect it at all. XD
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:20 pm

Shreddedpup

You've made me laugh and smile pretty frequently. Just be you ya goof. biggrin
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:15 pm

Shreddedpup

Ha! That was my plan all along. To make you literally die of laughter. i'm actually an evil mastermind. >.>
Shreddedpup's avatar

Report | 02/08/2015 11:11 pm

Shreddedpup

Pfft my profile is the epitome of "laaaaaazy". Ain't done jack with it. Doesn't even have a song anymore. XD
It's also been editted to give you a shout out for your avi making. :p
And yeah I felt I needed to close it somehow and "Smell ya later" just felt natural.
Epic Rainbowzz's avatar

Report | 02/05/2015 12:31 pm

Epic Rainbowzz

It would be bland and boring and sad.
No joy just bleh. >.<
milk stain's avatar

Report | 02/05/2015 9:15 am

milk stain

two compliments under 24 hours
i'm keeping this for awhile lol
Epic Rainbowzz's avatar

Report | 02/05/2015 12:55 am

Epic Rainbowzz

xD awesome! People like that are amazing and you, my friend, are just that. ^^
xD sometimes it can yes. (: it really depends though biggrin
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games