Creamilk

Creamilk's avatar

Gender: Female

Birthday: 07/07

 

About



Compassionate and caring with friends, family and lovers, yet I can cut to the bone with my jealous remarks and ever-changing moods.
I'm 18 years old, asian, straight & taken.
I won't accept random friend requests. Talk to me first
You can call me Creamy or Milkā™„



Comments

View All Comments

Dreamiella Report | 07/08/2013 1:09 pm
x3 AWESOMESAUCE<3
Np bro xD emotion_brofist
Meebo died on us ; - ;
Well do you have skype? :3 We can chat there xD
Everyone has immigrated to skype now ; u ; Cuz meebo has stopped working o no
Dreamiella Report | 07/07/2013 12:47 pm
hey Hey HEY :3
I haven't spoken to you in a while ; - ;
B-but...
HAPPIE BORNDAY MY ASIAN SWAG BUDDIE<3
I miss you and your asianess e u e
Have a lovely birthday Liz~! ^^
GothicLipstick Report | 05/14/2013 3:14 pm
omg liz kemana aja lo crying
gue hiatus nih xD
GothicLipstick Report | 04/26/2013 9:35 am
ingettttt dongggggg
Dreamiella Report | 04/24/2013 1:16 pm
It's okay atm xD
Ikr ; A ; It feels like 78 years o n o
Yeh I'm kinda busy nowadays too > n < I gots no time to be gaia whoring all day everyday Dx
Aha xD Sooooo, hows you bro? x3
Dreamiella Report | 04/02/2013 1:03 pm
Hey hey hey ; A ;
How are you man? ; u ;
White Island Report | 01/18/2013 4:00 am

      I don't know the actual name of it but it is in the salon.
Teddiie Weddiie Report | 01/14/2013 9:27 am
Thanks For Buying biggrin
uudon Report | 12/27/2012 1:19 am
long time no see!
Dreamiella Report | 12/07/2012 11:01 am
Lol it's okay~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xDDD
THANK YOU DUDE<3 ; u ;
I know you love meee > u >
Lotsa people do x3
LOLJK<3
But loveee chu too man > u <
Miss you too. > n >

Recent Visitors