Cookiiez quited

Cookiiez quited's avatar

Birthday: 05/12

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

About

WzuP ppL My Name iis Yareliis..! U can call meh Cookie..! Kiinda obviiOus isint it XD

I Am puertorricaN (from Puerto RiicO) soo yesH i Am A latiinA..!
WooHoo!

Status: Taken <3

Age: Hmm Lets See iits iin the miidle Of 12 And 1000000000 Guess X3

Me straiight Ok!! Guys OnlY bUt i dOnt judge Lesbiians Bii`s or Gay Ppl =3 They can be great friiends!

Lets see.... Ohh iif u wanna be friiends just asK i geT bOred easiilY sO Pm meh iif u get bOred 2 i make goOd ConversatiiOns

]iif u want we cn gO to rally me kiindA likE Rally =3 I go alOt sOo..


DO NOT MESS WIF MAH FRIIENDS OK!!! pwease... :3

iiF u wannA knOw mOre abOut meh Just ask mmK =3 Thank you..!







Comments

View All Comments

Captain Blade Uzumaki Report | 05/12/2016 8:34 pm
Captain Blade Uzumaki
Happy Birthday!
Captain Blade Uzumaki Report | 05/12/2015 9:03 pm
Captain Blade Uzumaki
Happy Birthday Cookiie!
Captain Blade Uzumaki Report | 05/12/2014 10:08 am
Captain Blade Uzumaki
Happy Birthday Cookiie
jonikx Report | 05/17/2012 8:20 am
jonikx
sup nigghu!! xd gonk question rolleyes scream scream stressed blaugh 3nodding 3nodding xd xd redface crying crying crying
Captain Blade Uzumaki Report | 05/12/2012 9:49 am
Captain Blade Uzumaki
Happy Birthday
0saa Report | 06/10/2011 11:27 pm
0saa
Are u selling items...?
Periwinkle Shower Report | 05/19/2011 10:52 pm
Periwinkle Shower

copy this to 10 profiles so you can get 10,000,000g it works im rich!!
Billionaire Bear Report | 02/17/2011 4:30 am
Billionaire Bear
dun leave???????
girlie...
=/


But hey, if you need someone to HOLD you're stuff, lemme know. Im rich anyway. =/ lol
maybe you change mind. -noms-
InsaneBloodyGirl Report | 01/21/2011 4:34 pm
InsaneBloodyGirl
and i didnt even know about that i just know right now wen you told me! lol!
InsaneBloodyGirl Report | 01/21/2011 4:32 pm
InsaneBloodyGirl
nice, oh can you tell me the name of the site plz, cuz i really need a item that is making me nots! DX
sorry for asking this baby, but i did saw the site but i dont remenber and i dont even know if is the same site lol

Signature

You should not care what people say about you...
You are special...
In your own weird way...
Every one is weird :3
No one is normal..
If u are normal..
Tell me the definition of it >smilies/icon_biggrin.gif



smilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gif


smilies/icon_heart.gif 21,495,496 smilies/icon_heart.gif

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 6

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
I Stalk For A Reason
x-  c i c ii
XxRaNdOm_MuStAcHiiOxX
Cookiiez quited
xIXIx-ShadowUchiha-xIXIx
P h a n t a x i a
InsaneBloodyGirl
Rhape Time

My boii friiend..! Love u <3

siиqle ☐ тαkeи♥ ☑

They are the craziiest goofiiest bestest friiends u could evah have..!!! Love u gurlz..!!

Thiiz ish mah twiin sis love yah forevah..!!

My Mommy ! Love You Mommy <3

My Anoyying brother...But I stiil love hiim <3

Me <3