LISTEN TO THIS NOW!

I'm a nice guy, but if you mess with me, I'll get you back.

Hit Play!

Conundrum Cruncher's avatar

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

I don't really know what to put for this title. I like the song. .

YUP!

Awwww yeah.

About

Hello all. . . So, yeah. Welcome to my page.



People that have drawn me (updated as I get them): IM h y, Kotecou K, Elisyma, Bidan Kamille, Inky Pages, Lala May Sama, MitzieMadLover

Creatures that have been sighted today:

Rain Tye on 07/27/2014
[Killer Pancake] on 07/27/2014
Roxas20242 on 07/27/2014
Rumiana on 07/27/2014
Sakura31neko on 07/27/2014
Oix Tiger_Lily xIO on 07/24/2014
Nude Crayon on 07/24/2014
i S o r a Y a m a t o on 07/24/2014
chiiloves on 07/21/2014
x-DannysFlufftastic on 07/21/2014
Rukia Uchiha X on 07/20/2014
Im your HIGH SCORE on 07/19/2014
silverriver098 on 07/18/2014
Yuki Chanshin on 07/16/2014
Soo True on 07/16/2014
Neon Skyyy on 07/15/2014
z-Khannn on 07/14/2014
iinterfere on 07/14/2014
xxChaosInfinityxx on 07/13/2014
Tru3-DReam on 07/12/2014

Comments

View All Comments

Inky Brushes Report | 07/27/2014 9:51 pm
Inky Brushes
Haha be a b***h when im Inky pages.
Haha reminds me of launch that chick from dragon ball
Oh thank you for the kitty. I shall treasure him.
Inky Brushes Report | 07/27/2014 9:06 pm
Inky Brushes
Haha no problem. Its kind of cool now that i think about it.
People mix up Inky brushes with Inky pages I should dress one avi white and the other black and make them alter egos or doppelganger representing good vs evil
Inky Brushes Report | 07/27/2014 9:03 pm
Inky Brushes
Its okay i got it! XD
lol
Inky Brushes Report | 07/27/2014 8:58 pm
Inky Brushes
Its nice to have a not so detailed avatar every once in a while.
And seems i didn't get it. surprised
Inky Brushes Report | 07/27/2014 8:56 pm
Inky Brushes
surprised I didn't get a notification. Let me go check. And thank you, this is my casual lazy avi
Inky Brushes Report | 07/27/2014 8:51 pm
Inky Brushes
Lol okie xp
Inky Brushes Report | 07/27/2014 8:29 pm
Inky Brushes
Its okay, I don't think you've seen me either. So it goes both ways.
Lesshi Report | 07/27/2014 7:19 pm
Lesshi
Good luck.
Lesshi Report | 07/27/2014 7:09 pm
Lesshi
OMF!
THE PERSONIFICATION OF MOIST WHAT EVEN?!?!?! xD
Lesshi Report | 07/27/2014 6:58 pm
Lesshi
Nothin, just kinda on here.
Bored outta my wits, though.

Signature

Gaia moderators hate my signatures so you all can read this boring signature.

rad

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

I WANT THESE THINGIES!!!!