Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 10768 comments

gomenasigh's avatar

Report | 09/25/2016 11:33 pm

gomenasigh

yeah i'm a mobile user now, if that
i don't like the desktop version at all, too too laggy
i feel like the app is so much better but i barely even use that early LOL
THANKS THOUGH!!
sorry for being MIA! how're you??
Vertango's avatar

Report | 09/18/2016 8:47 pm

Vertango

mollie
is life okay?
Vannequin's avatar

Report | 09/16/2016 12:12 pm

Vannequin

Ahh ty >//w//<
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 2:07 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      IUNNO ORANGE/BLACK CLASSIC??
      CRIES

      omfg awyiss to the bitty bats of black and white
      ARE there purple bat stuff??? Because if there are I have NO idea about them LOL
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 1:59 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      YES. ZOMBRIE AND MUENSTER WEEK HAS TO BE A THING.

      omg skelekids would be cute af
      I'm not so sure about vampires just because that all kind of relies on teeth showing to convey that? XDa BUT WE COULD
      not quite monster but like. animal kids. SMOL BATS OR WOLF OR KITTY CATS OR SOMETHING ELSE whatever u pleaaaaase
      PUMPKINS?
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 1:50 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      OMFg ExCUSE
      I am all for this idea sign me the ******** up das some good s**t goooooood s**t
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 1:40 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      GETTING THE HOLLAWEEN ON
      and OMG gurl u kno u can text meeee
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 1:29 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      When you don't hit caps locks cries
      The SPIRIT OF THE SPOOP

      Your avatar is so cute tho ugh why this
      We need to do a spoopy October twin one day >:'oU
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 1:00 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      SPOOKY SCARY SPOOKY SCARY
      SPOOKY SPOOKY SpOOKY SPOOKY
      SCARY SCARY SCARY SCARY
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/14/2016 12:49 pm

Kronprinz Schwarzhaus

      THAT HAIR IS CUTE AF, TOO
Yokies's avatar

Report | 09/14/2016 6:36 am

Yokies

Omg. ; w ; Thank you!!! cat_redface
YOUR AVATAR SO NICE TOO. UHN.
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/13/2016 11:01 am

Kronprinz Schwarzhaus

      OMFG That sounds like the shittiest dream ; O ;
      /wraps up and protects >:'oI
      REAL MOCKS SOON. SOOn.
Escaflowdra's avatar

Report | 09/13/2016 8:54 am

Escaflowdra

Did you add more text faces links!!! CUTTEE heart
Kronprinz Schwarzhaus's avatar

Report | 09/13/2016 1:53 am

Kronprinz Schwarzhaus

      WHY MUST YOU BE THIS WAY, MOLLIE
Escaflowdra's avatar

Report | 09/10/2016 8:47 pm

Escaflowdra

//lurks profile for ADORABLE NESS// heart
tavrean's avatar

Report | 09/10/2016 9:57 am

tavrean

ur profile is sexy
Yokies's avatar

Report | 09/08/2016 8:01 pm

Yokies

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

THIS WHAT YOU WANTED?
Yokies's avatar

Report | 09/07/2016 9:38 pm

Yokies

Omg I don't really know any old school meme's.
I don't even remember how I found that gif.
Yokies's avatar

Report | 09/07/2016 5:11 pm

Yokies

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
caisu's avatar

Report | 09/06/2016 8:35 am

caisu

AHH THANKU CUTIE ~ ♡♡ ' w '
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!