Cherielou's avatar

Registered: 10/17/2007

Birthday: 02/06


  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List



I draw sexy ladies!
(will be practicing gentlemen soon)
If you would like to see my artwork please visit:

Escada Skye, the pink-haired, elven, exotic dancer.
She wears many costumes but few actually know what lies
beneath the surface. She loves changing her appearance,
she especially loves faux fur, high heels, and small items
that call to your darker desires.

Those who have glimpsed past the makeup:
ll Lady Lust ll
Tiger Lylli



View All Comments

Pure1212 Report | 02/07/2015 12:24 pm
happy birthday!
Jen-Til Report | 02/06/2015 1:40 pm
Haha, welcome back! Actually a handful of artists I hadn't seen in ages suddenly came back within the last few months. Crazy! Things are slow on Gaia but I'm still active in the art community. XD

Other than continued inflation and everyone wanting their own sdplus doll, you haven't really missed much, lol.
Jen-Til Report | 02/06/2015 8:41 am
Happy Birthday!
Phidelity Rose Report | 01/03/2015 9:17 am
Phidelity Rose
Looking good.. heart
cutester Report | 12/25/2014 9:31 am
User Image
Maid Servant Rosetta Report | 11/14/2014 10:15 pm
Maid Servant Rosetta
I wanna draw your avi so bad, it's so sexy! >w< But I'd just mess it up :/
Aveilthe Report | 07/30/2014 8:16 am
Hey girl! Just thought I'd pass by and see what you're up to! It's been ages since I last spoke to you! I'm sorry about that! whee
xHarleenxQuinzelx Report | 07/21/2014 4:45 pm
Thank you!
I've been alright.A little stressed but that's normal.
How've you been?
Tiger Lylli Report | 07/14/2014 6:19 pm
Tiger Lylli
Well, it seems like I'm coming back for a little bit. I miss my friends and just....yeah. Plus I'm thinking of setting up a small temp shop where you can pay whatever you want, but what I'm going to look at is what I want to draw. So like 90 percent character, 10 percent offer. I don't really care what people offer, just want to draw cool OCs that I like.

And also, what do you think of my new OC here? Ever since I saw your picture of that girl with antlers, omg, I wanted to make an OC with antlers, and that teal blue hair!! omg, it was just gorgeous! I think she is going to be a Forest Elf protector or something, not sure yet.
Aveilthe Report | 07/08/2014 8:13 pm
Well hi, you! emotion_kirakira It's been a very long time since I last talked to you. I just wanted to drop by and see what you're up to! heart


My DeviantArt <3


Recent Visitors

Miss Yuu-chan on 11/19/2015
TT3TTb on 11/18/2015


Posts per Day: 3.52

Total Posts: 10413

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!